FOTOGALERIJ

Fotoseries

Geslaagden scheidsrechtersopleiding

Op deze pagina vindt u een aantal foto's die zijn gemaakt op maandag 08 december 2004. Tijdens die avond kregen een zestal leden van de VV Gassel hun diploma uitgereikt vanwege het met succes volbrengen van de Basisopleiding Scheidsrechter. Foto's: Maurice Willems.

Geslaagden scheidsrechtersopleiding (foto 1)
Geslaagden scheidsrechtersopleiding / 08 december 2003 / foto 1
Drie van de zes leden van VV Gassel die zijn geslaagd voor de Basisopleiding Scheidsrechter. Van links naar rechts August van Vught, Marius Driessen en Jan de Kleijn.

Geslaagden scheidsrechtersopleiding (foto 2)
Geslaagden scheidsrechtersopleiding / 08 december 2003 / foto 2
De andere drie geslaagden. Van links naar rechts Willy de Kleijn, Stefan van Kessel en Perry Bens.

Geslaagden scheidsrechtersopleiding (foto 3)
Geslaagden scheidsrechtersopleiding / 08 december 2003 / foto 3
Uit handen van docent Willem Kusters kregen alle geslaagden een fraaie oorkonde uitgereikt. Hier is het de beurt aan Jan de Kleijn om zijn exemplaar in ontvangst te nemen.

Geslaagden scheidsrechtersopleiding (foto 4)
Geslaagden scheidsrechtersopleiding / 08 december 2003 / foto 4
Voorzitter van de Scheidsrechtersvereniging in de regio Cuijk - Boxmeer Jo Oppers overhandigde aan de geslaagen een handig tasje met daarin de belangrijkste attributen voor een scheidsrechter.

Terug naar het overzicht met de fotoseries