LIDMAATSCHAP

Aanmelden

Op deze pagina vindt u informatie over hoe u zich kunt aanmelden als lid van de VV Gassel en welke soorten lidmaatschap er zijn met de daarvoor geldende contributiebedragen.

Procedure

Aanmelden als (nieuw) lid van de VV Gassel kan via het invullen en vervolgens inleveren van een speciaal hiervoor ontwikkeld machtigingsformulier. Dit formulier kunt u hieronder downloaden. Wilt u van een andere vereniging overstappen naar de VV Gassel dan geldt hiervoor de procedure van overschrijving via de KNVB. U kunt dan bij uw huidige club of bij het bestuur van VV Gassel vragen om een KNVB-overschrijingsformulier en dit invullen. Normale overschrijvingen voor het nieuwe seizoen moeten voor 31 mei bij de KNVB zijn ingediend.

Soorten lidmaatschap

De VV Gassel kent vier soorten lidmaatschap, te weten spelend, alleen trainen, steunend lid en vrijwilliger. Het verschil tussen spelend en alleen trainen is dat u bij alleen trainen niet mag meespelen met competitie-, beker- en vriendschappelijke wedstrijden. Voor de soorten lidmaatschap gelden verschillende contributiebedragen (zie de tabel hieronder).

Contributiebedragen

Onderstaande contributiebedragen gelden voor het seizoen 2023-2024. Bepalend voor de hoogte van het contributiebedrag is de leeftijd op de peildatum 1 januari van het betreffende seizoen. Voor het seizoen 2023-2024 geldt bijvoorbeeld als peildatum 1 januari 2024. De inning van de contributie vindt altijd in de periode september - oktober plaats via automatische incasso op grond van de afgegeven doorlopende machtiging. Naast contributie zijn spelende leden ook een bedrag aan wasgeld verschuldigd.

CONTRIBUTIE- EN WASGELDBEDRAGEN
|  Leeftijd 01 januari  | |  Contributie  | |  Wasgeld  |
  18 jaar en ouder € 110,- € 40,-
  15 t/m 17 jaar € 85,- € 20,-
  10 t/m 14 jaar € 75,- € 20,-
  7 t/m 9 jaar € 70,- € 20,-
  5 t/m 6 jaar geen contributie geen wasgeld
  VR30+ en VR18+ € 35,- € 10,-
  Steunend lid € 30,- geen wasgeld
  Alleen trainen 50% geen wasgeld

Machtigingsformulier

Klik hier om het machtingsformulier te downloaden.

Registratieformulier vrijwilligers

Klik hier om het registratieformulier te downloaden.