ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de vierde editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2003-2004.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 4 - seizoen 2003-2004  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stukje moet schrijven. Dit kan bijvoorbeeld zijn over hobby's, werk, school, de voetbalclub of over zijn of haar elftal. De bedoeling is dat de (bal)pen telkens wordt doorgegeven aan een lid van VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Arno Brans de (bal)pen doorgegeven aan Anneke Nibbeling.

Anneke Nibbeling Arno bedankt! Ik vind het heel erg leuk om dit te doen. Toch verbaasde ik me er wel een beetje over. Ik dacht o je waarom ik nu weer. Verder zou ik mezelf graag even willen voorstellen. Ik ben Anneke Nibbeling, dochter van Jan en Magreet Nibbeling-van Mil en zus van Jeroen, Petra, Paul en Robin. Ik woon tussen Gassel en Beers in. Jullie zeggen altijd dat dit Nibbieland is. Wat ik verder hier over nog wil zeggen is dat ik me een echte Gasselse voel. Op 15 april word ik al weer twintig en kom ik al in de tich. Ik heb ook nog hobby's; voetballen, uitgaan, dieren van klein tot groot en babbelen met iedereen. Ook kan ik nooit weg komen op een feestje of waar dan ook omdat het er altijd veel te gezellig is.

Na de lagere school in Gassel te hebben gevolgd ben ik naar het Merlet in Grave gegaan. Daar heb ik tot mijn verbazing de Mavo afgerond. Daarvoor heb ik eerst nog op het VBO gezeten. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het daar erg gezellig vond, beetje ouwehoeren je weet het wel. Na de Mavo leek het mij erg leuk om politieagente te worden, hiervoor heb ik dan ook een éénjarige vooropleiding gevolgd omdat ik toen nog net iets te jong was. Na deze vooropleiding ben ik gaan solliciteren! (Jammer) Het korps waar ik heen wilde gaan was vol en er moesten zelfs ontslagen vallen bij het vaste personeel. Omdat ik toch verder wilde en niet thuis wilde niksen, ben ik met de opleiding SPW4 begonnen waar ik nu nog op zit (laatste jaar). Ik vind het nu kei leuk. De doelgroep waar ik mee werk zijn gedragsmoeilijke jongeren met leerproblemen. Allemaal jongens tussen 14 en 21 jaar. Na de SPW wil ik de SPH gaan doen. Het kan ook niet missen. Ja, ik word net als de andere Nibbie's ook een reiziger! Heel misschien ga ik deze zomer op vakantie naar Amerika, daar ga ik stage lopen. Ik heb er al super zin in ik hoop dat het door gaat.

Mijn voetbalcarrière is niet echt heel groot. Ik weet niet meer wanneer het was maar als meisje heb ik enkele jaren bij de jongens gevoetbald en nu voetbal ik al sinds het dameselftal is opgestart bij de dames. Kei leuk. Ik speel meestal rechtsachter. Ik wil ook nog even zeggen dat ik het erg leuk vind dat we nu vaak wat meer toeschouwers hebben, dat maakt het voor ons gewoon extra leuk.

Anneke Nibbeling

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . de speler met de meest blauwe haren van heel de selectie; Dirk Verbruggen

Terug naar het overzicht met artikelen