ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de vierde editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2004-2005.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 4 - seizoen 2004-2005  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Puck van Iersel de (bal)pen doorgegeven aan Johan Jaspers.

Johan Jaspers Als eerste wil ik Puck van Iersel bedanken voor het door geven van de (bal)pen. Ik zal me eigen eerst even voorstellen. Ik ben Johan Jaspers en ik ben 24 jaar. Ik woon op de hoek van de Gentstraat op nummer 17. Een straat waar velen bekende voetballers vandaan komen. Ik noem een Ties, Maurice, Arno, Ed en Haagse Hent niet te vergeten. Ik heb ook nog twee oudere broers Maikel en Raimond. Mijn hobby's zijn voetbal, motor rijden en drink soms wel eens een biertje in de kantine. Na de lagere school in Gassel ben ik twee jaar naar de VBO in Cuijk geweest. Daarna nog twee jaar VBO elektro techniek in Boxmeer. Daarna heb ik nog 3,5 jaar MTS elektro techniek in Nijmegen gevolgd maar dat beviel me niet zo. En tenslotte nog 3 jaar MTS Motorvoertuigen techniek in Apeldoorn. Deze opleidingen heb ik 2 jaar geleden afgerond. Sinds een kleine twee jaar werk ik nu bij de Volvo in Nijmegen als Partsmanager.

En nu iets over mijn belangrijkste hobby voetbal. Ik ben begonnen toen ik zes jaar oud was. Bij de jeugd zijn we regelmatig kampioen geworden. Wat me het meeste bij gebleven is het kampioenschap van de B1 tegen Hapse Boys B1. Bij de senioren nog twee keer met het tweede elftal dat is al weer een jaar of vier geleden en met het eerste elftal dit jaar. Ik speel zelf een jaar of zeven in de selectie. De laatste paar jaar in het eerste maar door mijn liesblessure heb ik dit seizoen niet veel gespeeld. Ook ben ik al weer twee jaar jeugdtrainer. Ik ben begonnen als C-trainer maar het C-elftal is sinds kort een B-elftal geworden. Dit doe ik niet alleen maar samen met de door veel leden zeer geliefde Berry Arendse. Het bevalt me zeer goed om de jeugd wat bij te brengen en kan het anderen zeker aan raden. Dus heb ik voor volgend jaar al weer bij getekend voor weinig.

Genoeg over het voetbal. Een andere hobby van mij is motor rijden. Ik heb zelf nu een jaar of drie een motor (Kawasaki ninja). Het kopen van de motor was nog niet zo eenvoudig. Op 27 oktober op de verjaardag van Maikel was het de bedoeling om even het geld af te geven voor de motor. Maar bij aankomst was mijn rugzak leeg. Wat was het geval mijn de rugzak was los getrokken door de wind en al mijn geld was over de snelweg uitgewaaid. Een kleine tegenslag maar na lang zoeken had ik bijna alles weer terug gevonden op driehonderd gulden na. Ik heb wel weer genoeg over mezelf verteld. Ik vond het leuk om stukje te schrijven.

Johan Jaspers

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan aan een zeer nuttig persoon en speler van Gassel 4 . . . . . Paul Franken.

Terug naar het overzicht met artikelen