ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de tweede editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2007-2008.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 2 - seizoen 2007-2008  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Alexander van Roosmalen de (bal)pen doorgegeven aan Coen van de Broek.

Coen van de Broek Allereerst wil ik Alexander van Roosmalen (beter bekend als Ali) bedanken voor het doorgeven van de balpen aan mij. Maar Ali is niet de enige die ik moet bedanken. Ik heb namelijk het idee dat dit het werk is van Rudy Derks. Dus bij deze, Rudy bedankt. Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Coen van de Broek en ben geboren 26 juli 1987 op de Beerseweg 31 in Haps. Op driejarige leeftijd ben ik verhuisd naar de Hoeve 15 in Gassel. Hier woon ik nu samen met ons mam en pap, broer Knak, zus Ingrid en m'n kleine broertje Sten. Na de basisschool De Bongerd ben ik naar het Merlet College te Grave gegaan. Hier heb ik 4 jaar vertoeft op niveau VMBO T/G. Daarna ben ik naar ROC Nijmegen gegaan om een opleiding bedrijfsadministratie te gaan volgen. Dat heb ik met succes afgerond en inmiddels zit ik nu op de HAN de opleiding Management Economie en Recht te volgen.

M'n carrière als voetballer begon in de E1. In de loop der jaren heb ik alle jeugdelftallen doorlopen met als hoogtepunt 2x kampioen in de D1. Afgelopen seizoen ben ik gestopt met actief voetballen vanwege de vele blessures die ik heb opgelopen de laatste jaren. Om toch nog iets te beteken voor de club ben ik dit seizoen begonnen als leider/trainer van de A1. Dit doe ik samen met John Hendriks en de rest van de technische staf (Johan, Martijn, Tom en Twan). Naast het voetballen ben ik ook regelmatig te vinden in de stamkroeg "De Biertiek". Behalve het nuttigen van bier doen we ook mee aan Gasselse activiteiten, zoals straatvoetbaltoernooi, 6 tegen 6 en de altijd zo gezellige carnavals- optocht. Verder ben ik ook nog werkzaam bij pluimveebedrijf Classens. Daar zit ik meestal in het weekend en in de vakanties. Daarnaast wou ik nog een extra zakcentje verdienen door te beginnen met een rijschool. Maar na het geven van m'n eerste les die exact 30 seconden duurde bleek dat toch niet zo'n goed idee. Het kostte me meer geld dan het zou opleveren. Dit is wel genoeg informatie over mij. Heb je nog vragen dan kun je me vinden in onze stamkroeg.

Coen van de Broek

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Ronny van Gemert, spelend bij het 2e van VV Gassel.

Terug naar het overzicht met artikelen