ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de eerste editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2008-2009.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 1 - seizoen 2008-2009  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Ronnie Derks de (bal)pen doorgegeven aan William de Kleijn.

William de Kleijn Als eerste wil ik natuurlijk Ronnie Derks enorm bedanken voor het doorgeven van de balpen aan mij. Je weet wel de Ronnie die regelmatig rood kleurt in het veld. Nou ik ben William de Kleijn, ben 28 jaar jong en ben woonachtig in het grootse Gassel. Een aantal mensen zullen mij ook wel kennen onder de naam "vlam". Ik zal hier niet uitleggen waar dat vandaan komt, aangezien dit ook door kleine kinderen wordt gelezen. Op dit moment woon ik nog op De Akker, maar ben nu bezig een huis te bouwen op De Deel. Nog een paar maandjes zwoegen voordat ik kan gaan verhuizen. Na jarenlang een "vrij gezellig" leven te hebben geleid, ben ik 7 maanden geleden Janneke tegen het lijf gelopen. Dit schatje kon ik echt niet laten lopen. Na de Havo op het Merlet College in Grave te hebben afgerond, ben ik de HEAO (richting bedrijfseconomie) in Arnhem gaan volgen. Hierna heb ik nog 2,5 jaar gestudeerd aan de Universiteit in Nijmegen, ook weer richting bedrijfseconomie. In 2005 ben ik hiervoor afgestudeerd en werd het tijd om een baan te zoeken. Na eerst ruim 10 jaar bij pluimveebedrijf Classens met veel plezier te hebben gewerkt, ben ik sinds 3,5 jaar werkzaam bij de ING Bank als accountmanager.

Een van mijn grootste hobby's is voetbal. Zowel het kijken bij landkampioen PSV als het spelletje zelf uitoefenen. Meestal speel ik op de positie "middelste middenvelder" of incidenteel "laatste man". Ik ben op mijn zesde begonnen met voetbal. Na de verschillende jeugdelftallen te hebben doorlopen ben ik op mijn 15de in het 1ste elftal gaan voetballen. Tot op heden doe ik dat nog steeds. In de jeugd zijn we drie keer kampioen geworden, maar het hoogtepunt was toch wel het kampioenschap drie jaar geleden met het 1ste elftal. Dit jaar zijn we stroef gestart, maar de laatste weken loopt het daarentegen erg goed. We zien wel waar het schip dit jaar strandt. Andere hobby's van mij zijn gezellig stappen en op vakantie gaan. Natuurlijk hoort daar op zijn tijd ook een alcoholische versnapering bij. Ik denk dat ik nu wel genoeg over mezelf heb verteld.

William de Kleijn

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Susan Kathagen.

Terug naar het overzicht met artikelen