ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de vierde editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2008-2009.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 4 - seizoen 2008-2009  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft William de Kleijn de (bal)pen doorgegeven aan Susan Kathagen.

Susan Kathagen Als eerste wil ik William bedanken voor het doorgeven van de balpen. Mijn naam is Susan Kathagen, ik ben 18 jaar oud. Ik woon op Dorpstraat 30 samen met mijn ouders John & Thea en broertje Willem. Mijn vriend heet Jasper, ik kende hem al van school maar tijdens een uitstapje in Duitsland sloeg de vonk over! We hebben nu al een jaar verkering. Na een tenniscarrière van ongeveer 8 jaar ben ik gaan voetballen. Ik voetbal sinds 2006 bij Gassel. Omdat mijn vriendinnen en veel bekenden al bij het damesteam zaten leek het me wel wat om me hier bij aan te sluiten. Toen ik hoorde dat het team een keeper nodig had heb ik me daarvoor aangemeld toen ben ik keepster geworden bij de dames. En daar heb ik zeker geen spijt van, alle uitjes, stapavonden, feestjes, weekendjes en natuurlijk het 10 jarig bestaan had ik niet willen missen. Helaas hebben we afscheid moeten nemen van onze trainer Frans, maar met Geert als opvolger gaat het vast wel goed komen en hopelijk worden we over een paar jaar kampioen. Zoals de meeste mensen van mijn leeftijd ben ik met school begonnen op de Bongerd. Daarna ben ik naar het Merletcollege in Grave gegaan voor de opleiding Vmbo/Havo na een jaar moest ik helaas naar Vmbo, wat toch me erg goed afging. Omdat ik hierna geen keuze kon maken over wat voor een vervolgopleiding ik wilde gaan doen heb ik ervoor gekozen om nog 2 jaar te blijven om mijn Havo diploma te halen.

Na de Havo ben ik begonnen aan de studie ICT in Den Bosch. Een interessante studie maar toch niet wat ik ervan had verwacht. Het gaat vooral om programmeren, wat niet echt mijn ding blijkt te zijn. Daarom ben ik na ongeveer drie maanden gestopt met deze studie. Toen ben ik gaan werken eerst bij Oase in Nederasselt en de Albert Heijn in Cuijk en uiteindelijk werk ik nu al bijna een half jaar bij America Today in Uden een kledingwinkel gericht op studenten, maar kom gerust eens langs ;). Waar ik tot nu toe fulltime heb gewerkt, in de vakantie parttime en als ik weer naar school ga in september als weekendhulp. In september hoop ik dan de studie Fysiotherapie te gaan doen aan de HAN in Nijmegen. Mocht ik niet ingeloot worden voor deze studie dan ga ik Ergotherapie studeren en hopelijk kan ik dan na een jaar overstappen naar Fysiotherapie. Ik heb inmiddels ook al een kamertje in Nijmegen samen met Sanne, waar we kunnen slapen tussen schooldagen door of na het stappen. In mijn vrije tijd luister ik graag muziek, ga ik winkelen, stappen of op het terras zitten met mijn vriendinnen van het kwartet. Of lekker op vakantie gaan samen met Jasper. Ook ben ik weer begonnen met tennissen bij de tennisclub wat me erg goed afgaat! Zodat ik tijdens de zomerstop mijn conditie op peil kan houden, om aan het begin van het seizoen weer te knallen met de dames. Ik denk dat ik nu wel genoeg heb verteld over mezelf.

Eric van Boekel

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Bart Meijer speler van Gassel 4.

Terug naar het overzicht met artikelen