ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de eerste editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2009-2010.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 1 - seizoen 2009-2010  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Susan Kathagen de (bal)pen doorgegeven aan Bart Meijer.

Bart Meijer Van Susan Kathagen heb ik de (bal)pen doorgegeven gekregen. Nou bij deze: Susan Bedankt. Mijn naam is Bart Meijer en ik ben 26 jaar. In ben geboren in Grave, waar ik tot mijn twaalfde gewoond heb. Daarna ben ik samen met mijn ouders en mijn oudere zus naar Gassel verhuisd. Waardoor ik nu al heel wat jaren in de Sint Jansvoort woon. Zo als velen weten heb ik al wat jaartjes verkering met Lisette Cruijsen. Ook zij is actief bij het dameselftal. Na mijn consumptieve opleiding bij Merletcolege in Cuijk ben ik naar vakschool Wageningen gegaan. Daar heb ik de opleiding brood en banket gedaan. Daarna nog een vervolgopleiding banketbakkerij. Daarbij ben ik begonnen bij Patisserie Strik in Nijmegen en daar heb ik zo'n 3 jaar gewerkt.

Na die drie jaar heb ik het roer omgegooid en ben ik bij een technische groothandel (Oskaro) begonnen. Ik begon als magazijnmedewerker en ben vervolgens gegroeid tot balieverkoper. Helaas was ik door de crisistijd het haasje zoals velen. Maar na nog geen maand thuisgezeten te hebben ben ik weer begonnen bij een andere technische groothandel Mastermate in Boxmeer. Mijn hobby's zijn voetballen en mountainbike. Mountainbike doe ik iedere maandagavond met mijn vrienden. Met voetbal zit ik in het beruchte 4de elftal. Waar ik het goed naar mijn zin heb als links half/links voor. En waar ik regelmatig een goal of een assist mee pik. Daarnaast zet ik mij sinds anderhalf jaar in voor de jeugdvereniging 'Uutdekluute', waar ik het erg naar mijn zin heb. Nou, ik denk dat jullie wel genoeg over mij weten. Nu rest mij nog één ding, en dat is het doorgeven van de balpen.

Bart Meijer

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Yvonne Cruijsen, mijn schoonzusje.

Terug naar het overzicht met artikelen