ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de derde editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2009-2010.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 3 - seizoen 2009-2010  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Yvonne Cruijsen de (bal)pen doorgegeven aan Paul Barten.

Paul Barten Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik beginnen met Yvonne te bedanken, dat ik nu een stukje voor de Doeltreffend mag schrijven. Ik zal mezelf even in het kort introduceren: ik ben Paul Barten, geboren in het CWZ te Nijmegen, maar getogen in Gassel waar ik al mijn hele leven woon op de Schuttersweg 9. Momenteel ben ik 18 jaar oud, op 20 mei word ik echter alweer 19 jaar. Vroeger ben ik natuurlijk begonnen op de basisschool in Gassel. Daarna ben ik naar het Merletcollege in Grave gegaan waar ik de HAVO gedaan heb. Omdat ik altijd al interesse had in het vak Economie heb ik er voor gekozen om Commerciële Economie te gaan studeren aan de HAN in Nijmegen. Na een half jaar kwam ik er toch achter dat dit niet mijn ding was en ben ik overgestapt naar de opleiding Bedrijfseconomie. Bij Bedrijfseconomie draait het meer om de cijfers en om het leidinggeven binnen een bedrijf en dat ligt mij hopelijk toch beter dan het verkopen van producten bij Commerciële Economie. De studie is wel erg zwaar want ik moet er behoorlijk wat tijd in steken. Ik start begin februari aan het 2e jaar. Ik heb het momenteel erg druk met mijn tentamens. Gelukkig zijn dit wel de laatste die ik nog moet halen voordat het 2e jaar begint.

Naast school voetbal ik alweer anderhalf jaar bij de selectie van VV Gassel. De positie die ik dan bekleed is die van centrale middenvelder of rechtermiddenvelder. Toen ik zes jaar was ben ik begonnen met voetballen dus dit is alweer mijn twaalfde seizoen bij de VV Gassel en dat doe ik nog altijd met veel plezier. Ik ben uiteraard een fanatieke Ajacied en volg de resultaten van "mijn cluppie" op de voet. Helaas is de achterstand alweer flink opgelopen op "de Tukkers" en "de Lampjes" maar met nog een aantal wedstrijden te gaan houden we de moed erin! Daarnaast zaalvoetbal ik ook nog elke vrijdagavond bij LSV Kansas. Dit is mijn 2e seizoen en het bevalt erg goed ondanks dat de resultaten wat minder goed zijn dan vorig seizoen. Vorig seizoen deden we namelijk mee om het kampioenschap, op dit moment draaien we mee in de middenmoot maar ik hoop dat de resultaten snel weer zullen komen. Verder ga ik natuurlijk ook graag leuke dingen doen met vrienden. Zoals stappen, op vakantie gaan, uit eten en een avondje bij iemand thuis zitten en gewoon lekker ouwehoeren is natuurlijk ook altijd gezellig! Om het nodige geld daarvoor te verdienen werk ik alweer een tijdje bij het ABC (American Buffet Corner) te Velp. Ook hier heb ik het nog prima naar mijn zin vanwege de leuke collega's, de leuke sfeer die er hangt en er altijd wel wat te doen is.

Paul Barten

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Billie Cuppen.

Terug naar het overzicht met artikelen