ALGEMEEN

Clubblad

Artikelen

Op deze pagina vindt u het artikel "geef de (bal)pen door aan" dat is gepubliceerd in de vierde editie van "Doeltreffend" van het seizoen 2009-2010.

Geef de (bal)pen door aan
  |  editie 4 - seizoen 2009-2010  |

Geef de (bal)pen door aan is een steeds terugkerende rubriek waarin telkens iemand anders een stuk moet schrijven. Bedoeling is dat de (bal)pen wordt doorgegeven aan een lid van de VV Gassel uit een ander elftal. In de vorige editie heeft Paul Barten de (bal)pen doorgegeven aan Billie Cuppen.

Billie Cuppen Allereerst wil ik, verassend genoeg, Paul bedanken voor het doorgeven van de (bal)pen. Mijn naam is Billie Cuppen en ik woon al bijna mijn hele leven op de Kapellaan in Gassel met ons pap en mam, Henk & Agnes, en mijn broertje Sjors. Na ongeveer tien jaar op nummer 5 te hebben gewoond, zijn we in december 2002 verhuisd naar nummer 6. Sinds deze zomer heb ik er echter een adresje bij. Nadat ik vorig jaar mijn gymnasiumdiploma heb gehaald op het Merlet in Cuijk, ben ik vanaf augustus doordeweeks te vinden in mijn studentenhuis in Eindhoven, waar ik sinds dit jaar Technische Bedrijfskunde voor de Gezondheidszorg studeer aan de Technische Universiteit.

Naast studeren is er natuurlijk ook tijd voor andere leuke dingen, zoals het verkennen van het welbekende Stratumseind. Om op zondag dan toch nog fit op het veld te kunnen staan, train ik bij E.S.V.V. Pusphaira, een voetbalclub van de TU/e met twee damesteams. Naast voetbal sla ik ook nog wel eens een balletje squash en ook vind ik het erg leuk om te duiken! In het weekend ben ik nog vrijwel altijd in Gassel te vinden, waarbij de zondag meestal in het teken van voetbal staat. Ik speel nu voor het 5e seizoen bij de dames, en we hopen dat dit ons seizoen gaat worden. Het wordt echter wel nog een felle strijd, dus extra supporters zijn altijd welkom! Na onze wedstrijd ben ik vaak met het welbekende 'kwartet' te vinden langs de lijn bij 't urst. En, zoals de meeste van jullie wel weten, heb ik alweer ruim een jaar verkering met de doelman Tom van Raaij.

Als ik op een mooie zondagmiddag niet op het voetbalveld of in de kantine te vinden ben, ben ik waarschijnlijk aan het werk. Ik werk nu al drie jaar bij Herberghe de Pannecoecke in Linden. Mijn salaris geef ik het liefst uit aan drankjes in de kroeg of op het terras, of aan de winkels in de stad!

Billie Cuppen

Voor de volgende editie geef ik de (bal)pen door aan . . . . . Sjoerd Driessen.

Terug naar het overzicht met artikelen