DIVERSEN

EK-2021 voetbalpool

Op deze pagina vindt u dagelijks de tussenstand in de Gasselse EK-2021 voetbalpool. Ook vindt u hier met enige regelmaat weetjes van de dag over wat er door de deelnemers aan de Gasselse EK-2021 voetbalpool is ingevuld op de deelnameformulieren.

Win fraaie geldprijzen in de Gasselse EK-2021 voetbalpool

Net als bij eerdere EK’s en WK’s is ook voor het EK-2021 een leuke voetbalpool georganiseerd waarbij een aantal fraaie (belastingvrije) geldprijzen te winnen zijn. Bedoeling van de voetbalpool is ook dit keer weer dat u allerlei zaken voorspelt, zoals de eindstanden van de groepswedstrijden, het aantal doelpunten, het aantal gele en rode kaarten en welk team Europees kampioen wordt. Uiteraard zijn er ook weer de bonusvragen, waarvan dit keer een aantal over het Nederlands Elftal. Het deelnameformulier is hieronder te downloaden. Ook zijn deelnameformulieren vanaf zaterdag 15 mei 2021 verkrijgbaar bij VV Gassel (ingang naar de kleedkamers), bij D'n Huuskamer, bij Pizzeria-Cafetaria Gassel en bij de leden van de organisatie (Rudy Derks, William de Kleijn en Maurice Willems). De spelregels, puntentelling alsmede de verdeling van het prijzengeld ed. staan op de achterzijde van het formulier vermeld (papieren versie). Het reglement is hieronder ook te downloaden. Na iedere speeldag zal op de VV Gassel website een actuele tussenstand worden geplaatst. Voor eventuele vragen over de voetbalpool kunt u contact opnemen met de leden van de organisatie. Speel dus gezellig mee in de EK-2021 voetbalpool en maak kans op één van de fraaie geldprijzen!

Klik hier voor het deelnameformulier

Klik hier voor het reglement