LIDMAATSCHAP

Mutaties

Op deze pagina vindt u informatie over hoe u uw soort lidmaatschap van de VV Gassel kunt wijzigen en hoe u wijzigingen in uw persoonlijke gegevens kunt doorgeven.

Procedure

Het wijzigen van het soort lidmaatschap van uzelf of eventueel dat van uw kind kan eenvoudig via het invullen en inleveren van een speciaal hiervoor ontwikkeld mutatieformulier.

Wijziging persoonlijke gegevens

Wanneer er zich een wijziging in uw persoonlijke gegevens heeft voorgedaan (u bent bijvoorbeeld verhuisd of heeft een ander telefoonnummer gekregen), dan is het gewenst dat u de ledenadministratie daarvan op de hoogte stelt. Hiermee wordt voorkomen dat bijvoorbeeld post van de KNVB en het clubblad op een verkeerd adres bezorgd worden. Adreswijzigingen ed. kunt u per briefje of via de mail doorgeven aan de ledenadministratie (Jos van der Heijden).

Wijzigingsformulier

Klik hier om het mutatieformulier te downloaden.