JEUGDZAKEN

Speler van de week

Jan van den Bosch

Op deze pagina vindt u het (originele) verslag van Jan van den Bosch over zijn belevenissen als speler van de week bij de wedstrijd Gassel 1 - SIOL 1 op 09 mei 2010.

Speler van de week

Toen Koen Theunissen mij belde om speler van de week te zijn, op 9 mei, twijfelde ik eerst wel. Het leek me best wel eng om tussen die grote spelers van het eerst te staan. Zelf speel ik in de F1 waarvan Hans Eleuwarin en Koen de trainers zijn. Op zondag 9 mei (moederdag) was ik om half twee in de voetbalkantine, waar Koen al op mij wachtte. Ik kreeg wat te drinken en een snoepzakje en daarna gingen we tactiek bespreken. Daarna ging ik me omkleden met de kleren van de "speler van de week". Ikzelf had m'n eigen voetbalschoenen bij me. Toen alle spelers omgekleed waren gingen we het trainingsveld op voor de warming up. Met Joris van Raaij liep ik warm en met Nord Strik mocht ik overschieten. Ook mocht ik bij Tom van Raaij een paar keer op de goal schieten. Nadat we het veld op kwamen rennen mocht ik de munt in de lucht gooien om te tossen. Met de aanvoerder, Joris dus, mocht ik aftrappen. Ik dribbelde, met een nogal snel tempo, naar de goal van de tegenpartij en scoorde. (Helaas telde hij niet). Ik kreeg de bal (met handtekeningen erop), de munt en een certificaat. Toen de wedstrijd begon mocht ik in (en op) de dug-out zitten. In de rust kreeg ik van Koen nog wat te drinken en gingen we de tweede helft kijken. Gassel had met 4-0 van Siol gewonnen. Goed gedaan oa. Ramon, Nicky, Joris en Bart. Tom had ook veel ballen tegengehouden. Bas van Raaij kreeg een publiekswissel, applaus en een bos bloemen. Bas stopt nl. met het voetballen in het eerste elftal van Gassel. Na de wedstrijd kleedde ik me weer om en kreeg nog iets te drinken.

Koen en de rest, kei bedankt voor deze hele leuke middag.

-  FOTO SPELER VAN DE WEEK  -
Jan van den Bosch

Terug naar het overzicht met spelers van de week