JEUGDZAKEN

Speler van de week

Don van de Wiel

Op deze pagina vindt u het (originele) verslag van Don van de Wiel over zijn belevenissen als speler van de week bij de wedstrijd Gassel 1 - Constantia 1 op 13 december 2009.

Speler van de week

Zondag 13 december 2009 was ik speler van de week. Bernie onze trainer had het ons gevraagd. Ik moest om half twee in de kantine zijn bij koen. Na iets te drinken en snoep gekregen te hebben kwam de aanvoerder en moest ik me omkleden bij de spelers van het eerste. Ik kreeg een speciaal speler van de week shirt aan. Daarna ging je met ze warm spelen en mocht ik als laatste de keeper warm spelen. Na het warm lopen mocht ik naar de team bespreking. Toen mocht ik met de elftallen het veld op lopen. Ik was bij de tos en kreeg ik het muntstuk van de tos. Toen mocht ik met de bal een solo maken over het veld naar de goal van de tegenstanders. En eenmaal bij het midden terug kreeg ik een bal met handtekenigen van de spelers van gassel 1 en een certificaat. Tijdens de wedstrijd mocht ik in de dug-out zitten. Her werd 6-3 voor gassel.

Koen en gassel 1 bedankt voor deze leuke middag.

-  FOTO SPELER VAN DE WEEK  -
Don van de Wiel

Terug naar het overzicht met spelers van de week