JEUGDZAKEN

Speler van de week

Sten van de Broek

Op deze pagina vindt u het (originele) verslag van Sten van de Broek over zijn belevenissen als speler van de week bij de wedstrijd Gassel 1 - SCV '58 1 op 24 april 2005.

Speler van de week

Ik, Sten van de Broek, spelend in de E1 was zondag 24 april speler van de week. Dit vond ik een hele eer. Ten eerste mocht ik met de spelers in de bestuurskamer zitten. Daar werd de opstelling gemaakt en er werd aan de spelers verteld wat ze moesten doen. Daarna ging ik met de spelers het veld op. Ik mocht meedoen met de warming-up, dat vond ik helemaal geweldig. Na de warming-up mocht ik ook nog de aftrap doen. Ook kreeg ik een certificaat en een voetbal met alle handtekeningen van de spelers, dat vond ik heel leuk. Tijdens de wedstrijd mocht ik ook nog in de duck-out zitten. Gassel had gelukkig gewonnen. Ik wil iedereen nog bedanken voor deze geweldige middag. Pap en Mam vonden het ook leuk (in de kantine). Groetjes.

-  FOTO SPELER VAN DE WEEK  -
Sten van de Broek

Terug naar het overzicht met spelers van de week