DIVERSEN

WK-2018 voetbalpool

Op deze pagina vindt u dagelijks de tussenstand in de Gasselse WK-2018 voetbalpool. De tussenstanden zullen overigens ook met enige regelmaat worden gepubliceerd in D'n Huuskamer.

Win fraaie geldprijzen in de Gasselse WK-2018 voetbalpool

Net als bij eerdere EK’s en WK’s is ook voor het WK-2018 een leuke voetbalpool georganiseerd waarbij een aantal fraaie (belastingvrije) geldprijzen te winnen zijn. Bedoeling van de voetbalpool is ook dit keer weer dat u allerlei zaken voorspelt, zoals de eindstanden van de groepswedstrijden, het aantal doelpunten en welk team wereldkampioen wordt. Door het wederom ontbreken van het Nederlands Elftal op een eindtoernooi zijn de vragen in het bonusspel dezelfde als die bij het EK-2016. Deelnameformulieren worden in de week na Pinksteren in Gassel verspreid onder de deelnemers aan de vorige voetbalpool. Ook zijn deelnameformulieren binnenkort verkrijgbaar in de kantine van VV Gassel, bij D'n Huuskamer, bij Cafetaria Pizzaria Gassel en bij de leden van de organisatie (Rudy Derks, William de Kleijn en Maurice Willems). De spelregels, puntentelling alsmede de verdeling van het prijzengeld ed. staan op de achterzijde van het formulier vermeld. Na iedere speeldag zal op de VV Gassel website een actuele tussenstand worden geplaatst. Ook bij D'n Huuskamer zal regelmatig een actuele tussenstand worden opgehangen. Voor eventuele vragen over de voetbalpool kunt u contact opnemen met de leden van de organisatie. Speel dus gezellig mee in de WK-2018 voetbalpool en maak kans op één van de fraaie geldprijzen!

Klik hier voor het deelnameformulier

Klik hier voor het reglement