DIVERSEN

WK-2019 vrouwen voetbalpool

Op deze pagina vindt u dagelijks de tussenstand in de Gasselse WK-2019 vrouwen voetbalpool.

Win fraaie geldprijzen in de Gasselse WK-2019 vrouwen voetbalpool

Het vrouwenvoetbal is een belangrijk onderdeel van VV Gassel. Daarom is er na de gebruikelijke voetbalpools bij de mannen EK’s en WK’s nu voor het eerst een leuke voetbalpool georganiseerd bij het WK-2019 voor vrouwen dat dit jaar in Frankrijk wordt gehouden en waaraan ook het Nederlands Elftal zal deelnemen. Er zijn weer een aantal fraaie (belastingvrije) geldprijzen te winnen. Bedoeling van de voetbalpool is ook dit keer weer dat u allerlei zaken voorspelt, zoals de eindstanden van de groepswedstrijden, het aantal doelpunten en welk team wereldkampioen wordt. Door de deelname van het Nederlands Elftal aan dit eindtoernooi zijn er enkele vragen in het bonusspel die over het Nederlands team gaan. Deelnameformulieren kunnen hier worden gedownload. Ook zijn deelnameformulieren binnenkort verkrijgbaar in de kantine van VV Gassel en bij de leden van de organisatie (Rudy Derks, William de Kleijn en Maurice Willems). De spelregels, puntentelling alsmede de verdeling van het prijzengeld ed. staan op de achterzijde van het formulier vermeld. Na iedere speeldag zal op de VV Gassel website een actuele tussenstand worden geplaatst. Voor eventuele vragen over de voetbalpool kunt u contact opnemen met de leden van de organisatie. Speel dus gezellig mee in de WK-2019 vrouwen voetbalpool en maak kans op één van de fraaie geldprijzen!

Klik hier voor het deelnameformulier

Klik hier voor het reglement