2002-2003

Excellent F4 - Gassel F2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Excellent F4 - Gassel F2 uit het seizoen 2002-2003 welke is gespeeld op zaterdag 08 februari 2003. De uitslag van de wedstrijd was 4-4.

Doelpuntrijk gelijkspel voor Gassel F2
  |  Auteur en foto's: Henk Barten  |

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 1)

De F2 van VV Gassel is goed uit de winterstop gekomen. Er werd afgelopen zaterdag hard gewerkt tegen de F4 van Excellent en vooral in de eerste helft werd er maar op één helft gevoetbald; op de helft van Excellent. We hebben veel doelkansen gekregen, maar de keeper en de verdediging van Excellent wilden maar niet wijken. Ook de doelpaal hielp Excellent een doelpunt van ons voorkomen. Tot in de laatste minuut van de eerste helft; toen werd het 1-0 . . . . . maar helaas wel voor Excellent. Op het onhoudbare schot van de spits van Excellent was onze keeper Luuk van der Loop kansloos.

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 2)

In de tweede helft hebben we Luuk uit de goal gehaald en heeft Robin Thoonen de goal bemand. Binnen een paar minuten had Kevin Arts zijn eerste goal van de wedstrijd er al in liggen: 1-1. Helaas kwam Excellent sterk opzetten en het werd al weer snel 2-1 voor Excellent, ondanks het goede verdedigende werk van de Gasselse boys: Erik Barten, Luuk van der Loop, Jorn Peeters en Ryan Siroen. Maar ook op deze aanval was onze keeper (Robin nu) kansloos.

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 3)

Onze jongens lieten de moed echter niet zakken en vochten goed door. Maar ook Excellent rook kansen en kwam vaker voor het Gasselse doel. Bij een van de Excellent-aanvallen konden de Gasselse aanvallers uitbreken en scoorde Kevin Arts alweer: 2-2. Maar het bleef spannend en geen van beide clubs wilden verliezen. Ook Noud Strik en Rick Plaizier deden goed mee en maakten het de tegenstander vaak lastig.

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 4)

Een solo-actie van de Excellent-spits zorgde er echter voor dat Excellent met 3-2 voor kon komen. Maar dit keer had Ramon Thijssen het antwoord klaar. Via een knap opgezette Gasselse aanval hadden we de hele Excellent-verdediging tuk en scoorde Ramon knap: 3-3. En even na de aftrap kwam wederom Kevin in actie en scoorde zelfs 4-3. We stonden nu eindelijk eens voor.

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 5)

Toch ging het 2 minuten voor tijd nog een keer mis. Excellent scoorde nog één keer en het was 4-4: de eindstand. Onze aanvallende middenvelder Remco van der Heijden heeft zich suf gewerkt en was zowel voorin als achterin te vinden en heeft veel Excellent-kansen om zeep geholpen en daarnaast onze aanvallers van veel ballen voorzien. Een goal voor Remco zat er deze keer niet in. Luuk en Robin hebben de goal uitstekend verdedigd. Daarnaast hebben ze een prima potje gevoetbald. Alles bij elkaar was onze F2 sterker, maar toch zijn we blij dat we een puntje mee naar huis konden nemen.

Excellent F4 - Gassel F2 (seizoen 2002-2003 / foto 6)