2004-2005

UDI '19/Beter Bed F6 - Gassel F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd UDI '19/Beter Bed F6 - Gassel F1 uit het seizoen 2004-2005 welke is gespeeld op zaterdag 02 oktober 2004. De uitslag van de wedstrijd was 2-11.

Gassel F1 laat UDI '19 F6 compleet kansloos
  |  Auteur: Henk Barten  |

Zoals ik in het vorige wedstrijdverslag al had aangegeven stond voor vandaag UDI F6 op het program. UDI heeft, net als wij, alle wedstrijden nog gewonnen. Als tactiek werd door de Gasselse leiding besloten eerst een sterke verdediging te bouwen; Remco startte vandaag in de goal en Dirk werd als laatste man gepost. Erik tussen de aanval en de verdediging in; als extra aanvalskracht en waar nodig als extra verdediger. Vandaag moest de wedstrijd om half tien beginnen maar UDI leek op dat moment nog niet klaar. Wij waren al warm gelopen, maar de scheidsrechter maakte nog geen aanstalten. De leiding van Gassel gaf aan de spelers opdracht om alvast op hun positie te gaan staan om UDI te dwingen ook aanstalten te gaan maken om de wedstrijd te beginnen. En zo gebeurde.

Waar wij vooraf niet op durfden hopen gebeurde. UDI begon niet al te sterk en voordat de UDI-spelers het in de gaten hadden lag de eerste bal al in het netje. De keeper lette niet op en leek meer oog voor de trainer te hebben dan voor het spel. Erik schoot op goal en langzaam rolde de bal in de goal; niet onhoudbaar, maar wel 0 - 1. Al snel werd het 0-2 (door Luuk of Hans?). De eerste helft werd er maar op één helft van het veld gevoetbald: op de helft van UDI. Na de eerste helft was het 6-1 door 1x Noud, 2x Hans en 3x Erik.

Hans mocht de 2e helft in de goal; Remco in de aanval. Dankzij het uitstekende opbouwende werk en het harde werken van ALLE spelers kon ook de tweede helft op de UDI-helft gevoetbald worden. Remco werd telkens op zijn wenken bediend en legde in twintig minuten vier ballen in de goal. Ook Luuk kegelde er een in. Na het eindsignaal was het 2-11; een onverwacht hoge overwinning. Joris heeft ook vandaag weer uitstekend werk verricht door hard te werken en door zijn goede spelinzicht. Hans door zijn werklust (2 goals) en goede keeperswerk in de tweede helft. Noud doet het ongekend goed, werkt hard en mocht ook vandaag weer een goal meepikken.

Luuk heeft weer keihard gewerkt en heeft een keihard schot; één goal: prima. Ryan zorgt voor goed opbouwend werk en stoort de aanvallende opbouw van de tegenstander. Hij rent er elke tegenstander uit. Remco heeft prima gekeept in de eerste helft. Hij wist in de tweede helft precies waar hij moet staan en miste geen enkele kans. Erik heeft weer keihard gewerkt (zowel aanvallend alsook verdedigend) en wist zijn mannetje regelmatig weer goed te passeren. Jorn heeft zijn tegenstander vandaag geen kans gegeven en heeft weer keihard gewerkt. Dirk geeft als laatste man zijn tegenstander geen kans en dit is misschien wel de beste plek voor hem. Hij speelt daar op zeker. Al met al een verdiende overwinning.