2006-2007

Achilles Reek F1 - Gassel F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Achilles Reek F1 - Gassel F1 uit het seizoen 2006-2007 welke is gespeeld op zaterdag 21 april 2007. De uitslag van de wedstrijd was 2-5.

Gassel F1 verslaat ook Achilles Reek F1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel F1)  |

Na de winst van de afgelopen week tegen de koploper waren de spelers en de leiders in een winning mood. Maar vandaag, zaterdag 21 april 2007, stond er weer een pittige wedstrijd op het programma namelijk die tegen Achilles Reek F1. Ook zij zijn bezig met een goed seizoen en het puntenverschil is dan ook minimaal.

Bij het begin van de wedstrijd waren de spelers van Gassel F1 nog niet helemaal bij de les want Achilles was duidelijk sterker en zij kregen dan ook de eerste kansen. Mede door goed keeperswerk van Sjors Cuppen en het slecht benutten van de kansen door Achilles Reek F1 bleef de Gasselse formatie op de been. Het was de F1 van Achilles die toch de score opende (1-0). Het klinkt misschien wat raar, maar dit doelpunt kwam voor de Gasselnaren als een geschenk uit de hemel want nu werden de spelers van Gassel wakker en werd er meer strijd geleverd. Na goed doorzetten was het Djimon Reinen die binnen twee minuten na de 1-0 de gelijkmaker scoorde (1-1). Vlak daarna en nog voor de rust kwam Gassel op voorsprong door een Goal van Ward Peeters (1-2). Het was een beetje tegen de verhouding in omdat Achilles toch het betere van het spel had in de eerste helft.

Aan het begin van de tweede helft waren de teams goed aan elkaar gewaagd waarbij de thuisploeg opnieuw slecht omging met de kansen; ook stonden de verdedigers van VV Gassel, Jarno Oppers en Don van de Wiel vandaag weer hun mannetje en werden de aanvallers van Achilles goed gestopt. Dat de Gasselnaren beter met hun kansen omgingen bleek wel; het was opnieuw Djimon Reinen die scoorde (1-3). Achilles beschikte echter over voldoende veerkracht en kwam terug tot 2-3. De wedstrijd bleef hierdoor spannend maar het was toch weer Gassel die de scoorde. Na goed doorgaan van Jochem Baltussen was het opnieuw Djimon Reinen die voor zijn derde treffer van deze dag tekende (2-4). Het werd uiteindelijk nog 2-5. Ditmaal was het Jochem Baltussen die zijn uitstekende spel van vandaag beloond zag worden met een goal. Al met al was het een mooie en spannende wedstrijd waarbij Achilles Reek F1 misschien meer had verdiend maar door het beter benutten van de kansen was het de F1 van VV Gassel die de overwinningsreeks van de laatste weken voorzette en de drie punten mee naar huis nam.

Jongens van de F1 allemaal gefeliciteerd met de overwinning en op naar de laatste wedstijd van de competitie en dat is een thuiswedstrijd tegen GVV '57 F2 uit Grave. Rest mij nog om jullie allemaal een prettige vakantie toe te wensen en tot volgende week.