2006-2007

Excellent F1 - Gassel F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Excellent F1 - Gassel F1 uit het seizoen 2006-2007 welke is gespeeld op zaterdag 24 maart 2007. De uitslag van de wedstrijd was 2-4.

Prima uitzege voor Gassel F1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel F1)  |

Na de eerste winstpartij van vorige week is het zelfvertrouwen weer wat gegroeid en dat bleek ook vandaag weer. In een spannende wedstrij waarbij aan beide zijde kansen aanwezig waren om te scoren, trok de F1 van VV Gassel aan het einde toch aan het langste eind en gingen de drie punten mee naar Gassel.

In de eerste helft was het Gassel die de score opende; het was Casper van Swam die een keepersfout afstrafte en de 0-1 aantekende. De F1 van VV Gassel ging hierna goed door met veel inzet en op jacht naar de 0-2. Deze kwam op rekening van Pieter van Bommel die van dichtbij de bal in de hoek plaatste. Excellent F1 bleef echter gevaarlijk en ook zij creëerde een aantal kansen maar door goed keeperswerk van Sjors Cuppen en een beetje mazzel bleef het tot de rust 0-2. Na de rust ging Excellent F1 er vol tegenaan en hadden de verdedigers van Gassel af en toe hun handen vol. De tegengoal van de thuisploeg kon dan ook niet uitblijven; 1-2. Hierna ging de strijd weer over en weer maar het was weer Gassel dat scoorde. Ditmaal was het Ward Peeters die met een schot de keeper verraste en de 1-3 aantekende. Excellent F1 ging echter niet bij de pakken neer zitten en hierdoor onstonden dan ook weer kansen voor hen, maar het was wederom Ward Peeters die met een prachtige rush vanaf de middenlijn de 1-4 scoorde. Excellent F1 kwam hierna nog terug tot 2-4, maar Gassel F1 ging toch met de winst naar huis. Een compliment voor de inzet van de spelers van de F1 en op naar de volgende wedstrijd.