2006-2007

Gassel F1 - GVV '57 F2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel F1 - GVV '57 F2 uit het seizoen 2006-2007 welke is gespeeld op zaterdag 12 mei 2007. De uitslag van de wedstrijd was 2-4.

Gassel F1 verliest gemeentelijke derby
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel F1)  |

De laatste wedstrijd, de gemeentelijke derby, is dan eindelijk gespeeld. Tweemaal kon de wedstrijd geen doorgang vinden maar afgelopen zaterdag (12 mei 2007) was het dan toch daar. De weergoden waren ons kennelijk goed gezind want naast een paar buien was het lekker voetbalweer. Gassel F1 ging goed van start en halverwege de eerste helft was het dan ook raak. Bij een uitval van Gassel was het Djimon Reinen die de 1-0 aantekende. Hierna was het toch GVV '57 F2 dat de overhand kreeg en dat resulteerde dan ook in een doelpunt, 1-1. De Gasselnaren probeerden toch weer het goede spel van de afgelopen wedstrijden op te maken maar het mocht jammer genoeg niet baten. Het was weer de ploeg uit Grave die scoorde zodat de rust met een 1-2 achterstand werd ingegaan.

Na de rust bleef GVV '57 F2 druk uitoefenen op de verdediging van Gassel maar Jarno Oppers en Don van de Wiel maken het de aanvallers van de gasten moeilijk en mede namens goed keeperswerk van Sjors Cuppen bleef de schade beperkt. Toch was het weer GVV '57 die scoorde en zo de stand op 1-3 bracht. Gassel F1 liet echter de moed niet zakken en na schitterend voorbereiden werk van Ward Peeters was het wederom Djimon Reinen die scoorde; 2-3. Toch bleef GVV '57 de sterkere en dit resulteerde dan ook weer in een doelpunt; 2-4 en dit was tevens de eindstand.

Jammer dat de winnende reeks van Gassel F1 van de afgelopen wedstrijden niet kon worden voortgezet maar al met al kunnen julle, spelers van de F1 van Gassel, trots zijn op het behaalde resultaat in zowel het naseizoen als in het voorseizoen. Rest mij niets anders dan jullie veel succes toe te wensen in het nieuwe seizoen en ik hoop jullie volgend seizoen dan ook weer allemaal tegen te komen op het sportpark "de Oude Kamp". Nogmaals iedereen bedankt en dan bedoel ik ook iedereen; spelers van de F1 maar natuurlijk ook de ouders van de spelers voor jullie enthousiasme, hulp, prettige samenwerking en aanwezigheid en tot ziens.