2006-2007

Gassel F1 - Sambeek F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel F1 - Sambeek F1 uit het seizoen 2006-2007 welke is gespeeld op zaterdag 14 april 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-0.

Gassel F1 stunt tegen koploper
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel F1)  |

De spelers van de F1 waren erg gemotiveerd omdat het de wedstrijd was tegen de koploper. Het spel in de eerste helft was van beide zijde zeer goed; veel inzet waarbij over en weer kansen onstonden. Mede door goed keeperswerk van Sjors (Cuppen) en de verdedigers bleef de 0-0 tot de rust op het bord. Na de rust begon Gassel weer fel aan de wedstrijd maar ook Sambeek gaf goed partij. Er ontstonden dan ook weer kansen maar de keepers en de verdediging bleven goed op de been. De eerste echte kans was voor Djimon (Reinen) maar met een beetje keepersgeluk bleef de bal voor de lijn. Jammer maar helaas. Toch ging de F1 van Gassel hierna niet bij de pakken neerzitten en werd er weer goed doorgevoetbald. Het was met een afstandschot dat Don (van de Wiel) de keeper verraste en de 1-0 aantekende voor VV Gassel. Hierna bleef het een spannende wedstrijd maar met inzet en goed voetbal bleven de punten uiteindelijk in Gassel.

Jongens van de F1 allemaal hartelijk gefeliciteerd en dank voor jullie enthousiasme en inzet en we gaan de laatste twee wedstrijden op dezelfde voet door en pakken we gewoon nog de zes punten. Pretiig weekend iedereen en tot de volgende keer.