2006-2007

Olympia '18 F3 - Gassel F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Olympia '18 F3 - Gassel F1 uit het seizoen 2006-2007 welke is gespeeld op zaterdag 07 april 2007. De uitslag van de wedstrijd was 2-2.

Gelijkspel Gassel F1 na goede wedstrijd
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel F1)  |

Het was een leuke wedstrijd waarbij de teams aardig aan elkaar gewaagd waren. Het spel golfde over en weer waarbij Gassel in het begin sterk speelde. Olympia '18 F3 werd denk ik een beetje verrast door het spel van Gassel maar na een paar minuten kregen zij toch een klein overwicht. Het was dan ook een gok waar het eerste doelpunt zou vallen. Uit een corner scoorde de thuisploeg toen de 1-0. Gassel toonde echter inzet en kreeg ook een paar kansen, maar de verdediging moest echter waakzaam blijven voor de uitvallen van Olympia '18 F3. Echter door goede verdedigingswerk van Jarno (Oppers) en Don (v/d wiel) en natuurlijk goed keeperswerk van Sjors (Cuppen) bleef de 1-0 tot de rust op het bord.

Na de rust koos Gassel F1 weer fanatiek de aanval en dit resulteerde dan ook in de 1-1. Na prachtig voorbereidend werk door Jochem (Baltussen) was het Djimon (Reinen) die de bal achter de doelman van Olympia schoot. Hierna ging het spel weer over en weer waarbij aan beide zijden goed werd gevoetbald met veel inzet en waarbij aan beide zijden kansen ontstonden. Maar de verdedigingen hielden stand. Het was echter Gassel dat weer scoorde en de Boxmeerse fomrmatie op een achterstand zette. Djimon kreeg de bal en schoot op goal; in eerste instantie werd zijn schot door de keeper tegengehouden maar werd niet goed weggewerkt door de verdediging. Hierdoor ontstond een tweede kans en door goed doorgaan was het wederom Djimon die ervoor zorgde dat de bal in het net verdween; 1-2.

De laatste minuten werd het dan ook echt spannend, zowel in het veld als langs de lijn waarbij de aanwezig supporters van Gassel de voetballers flink aanmoedigden. Het mocht echter niet baten want door een afstandschot werd Sjors kansloos gepasseerd; 2-2. Toch bleef Gassel F1 hierna met veel inzet voetballen om toch te proberen de winst mee naar Gassel te nemen, maar helaas de gelijke stand van 2-2 bleef op het bord. Desalniettemin kunnen we terugkijken op een goede wedstrijd van de F1 van VV Gassel waardoor met veel inzet van alle spelers een goed gelijkspel is meegenomen uit Boxmeer. Compliment aan alle spelers en ik hoop dat we de volgende week tegen Sambeek, de koploper, met eenzelfde inzet de wedstrijd gaan spelen. Nogmaals spelers van de F1 bedankt en een vrolijk Pasen voor jullie en jullie familie toegewenst.