2007-2008

De Willy's E1 - Gassel E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd De Willy's E1 - Gassel E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 29 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 0-5.

Ruime uitoverwinning Gassel E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Het begin van de wedstrijd was een mooie gelijkopgaande strijd tussen de twee teams waarbij Gassel na verloop toch sterker werd en de betere kansen kreeg. De score werd dan ook geopend door Gassel met een mooi doelpunt van Djimon Reinen; 0-1. Na de aftrap bleef Gassel E2 goed spelen en werd er hier en daar zelfs mooi en goed gecombineerd. Ook verdedigend was Gassel sterker en Jarno Oppers, Ward Peeters en Sjors Cuppen hielden goed stand en kregen de De Willy's weinig kansen. De aanvallers van Gassel bleven gevaarlijk en dit leidde dan ook tot de 0-2. Het was opnieuw Djimon die de bal in het doel schoot. Dit was dan ook de ruststand.

Na de rust werd De Willy's E1 toch wat sterker en ontstonden er af en toe gevaarlijke momenten voor de goal van Gassel. Bij Gassel was ondertussen Marieke van Bommel in het veld gekomen en zij speelde een uitstekende wedstrijd als verdediger. Het was echter Gassel dat opnieuw doel trof; wederom was het Djimon die scoorde en zijn derde treffer voor deze dag aantekende: 0-3. Hierna waren het nog Pieter van Bommel en Jochem Baltussen die hun goaltje meepakten en de eindstand brachten op 0-5.

We kunnen dus weer terug zien op een uitstekende wedstrijd van Gassel E2 met goed voetbal. Volgende week wordt het lastiger want dan komt VIOS '38 E2 op bezoek en die zijn ook bezig met een goede competitie. Ik hoop dan ook op een spannende en sportieve wedstrijd waarbij de punten in Gassel blijven.