2007-2008

De Zwaluw E2 - Gassel E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd De Zwaluw E2 - Gassel E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 13 oktober 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-3.

Gassel E2 wint van De Zwaluw E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

VV Gassel begon sterk aan de wedstrijd; met veel inzet werd de tegenstander op de eigen helft vastgezet en ontstonden er kansen. Na enkele minuten was het dan ook raak. Pieter van Bommel schoot de bal tegen de touwen; 0-1. Gassel bleef goed drukken en af en toe werden er heel mooie aanvallen opgezet met goed overspel maar helaas resulteerde dit niet in een doelpunt. De Zwaluw brak af en toe uit maar echt gevaarlijk werd het niet; ook door het goede keeperswerk van Sjors Cuppen. Met de rust stond nog steeds de 0-1 op het scorebord.

Na de rust ging de wedstrijd meer gelijk op en vielen er af en toe gaten in de verdediging van Gassel. Ook waren de spelers van Gassel te afwachtend en hierdoor rook de tegenstander zijn kans maar gelukkig bleven de doelpunten uit. Het was toch weer Gassel die scoorde; ditmaal was het Lars Wouters die doel trof na mooi voorbereidend werk van Djimon Reinen; 0-2. De Zwaluw werd toch steeds sterker en moesten de verdedigers van Gassel goed op hun hoede blijven. Na weer een mooie aanval van Gassel en de tweede assist van Djimon was het opnieuw Pieter van Bommel die scoorde; 0-3.

De strijd werd wat feller van de kant van de Zwaluw en VV Gassel moest af en toe alle zeilen bijzetten om de tegentreffer te voorkomen. Helaas lukte dit niet altijd en kreeg De Zwaluw zijn verdiende treffer; 1-3. Jammer van de tegentreffer maar VV Gassel kan terugzien op een heel goed gespeelde wedstrijd en de drie punten gingen dan ook verdiend mee naar huis. Jongens allemaal goed gedaan, complimenten.