2007-2008

DSV A2 - Gassel A1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd DSV A2 - Gassel A1 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 01 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-4.

Dominant Gassel A1 pakt eerste punten
  |  Auteur: Mattijs van Spijk (speler Gassel A1)  |

Zaterdag was een mooie dag om te voetballen. Perfect voetbalweer. De hele eerste helft was Gassel A1 dominant. Ook hebben we veel kansen gezien. Ongeveer de laatste minuut van de eerste helft scoorde Paul Cornelissen een mooie goal via de binnenkant paal op aangeven van Guido Sprengers. 0-1 voor Gassel. De tweede helft begon weer goed en een tweede goal volgde. Paul Cornelissen was weer degene die scoorde waardoor het 0-2 voor de Gasselnaren werd.

Na de hele tijd op de helft van DSV A2 gespeeld te hebben, kreeg Gassel A1 een tegenaanval en daaruit werd de 1-2 gescoord. De A1 van VV Gassel ging daarna weer goed verder en bouwde weer een aanval op. De bal werd teruggelegd op Jeroen van der Heijden en die schoot hem rustig in vanaf ongeveer 20 meter. 1-3 voor Gassel. De A1 kreeg nog een paar tegenaanvallen, maar die werden allemaal gekeerd door de goede verdedigers. Alsof het nog niet genoeg was ging Gassel A1 fel door voor nog een goal. En ja hoor, Paul Cornelissen scoorde weer een mooie goal. Het eindsignaal klonk en de A1 had de eerste drie punten te pakken. Een mooie wedstrijd waarin Gassel A1 erg dominant was.