2007-2008

Gassel A1 - DAW A2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel A1 - DAW A2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 08 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 3-2.

Gassel A1 wint ook tweede wedstrijd
  |  Auteur: Paul Barten (speler Gassel A1)  |

Gassel A1 heeft ook op de tweede speeldag drie punten weten te pakken door thuis DAW A2 te verslaan. Gassel speelde het eerste kwartier erg goed voetbal en overrompelde DAW A2. Dit mondde dan ook uit in de 2-0 voorsprong. Eerst maakte Paul Cornelissen beheerst af in de korte hoek op aangeven van Rik Verbruggen. Later maakte Rik Verbruggen de 2-0 na een mooie combinatie met Paul Cornelissen. Maar nog voor rust wist DAW A2 de aansluitingstreffer te maken en zat de spanning er weer helemaal in.

In de tweede helft was het allemaal vrij rommelig en echt heel goed gecombineerd werd er niet meer. Toch kwam Gassel A1 op een 3-1 voorsprong. Na een onnavolgbare actie van Paul Cornelissen die de bal vol op de keeper schoot, kon Mattijs van Spijk simpel binnentikken. Het leek hierdoor een simpele middag te gaan worden maar al vrij snel was het DAW dat de 3-2 maakte door de bal via de onderkant van de lat binnen te schieten. Naarmate de tweede helft vorderde sloeg de frustratie bij DAW toe. Na een paar beslissingen van de scheidsrechter waar ze het totaal niet mee eens waren, werd er iemand van het veld gestuurd door een overtreding te maken op Rik van der Loop. In de zeer spannende slotfase kreeg DAW A2 nog enkele goede kansen. In de laatste minuut liep er zelfs nog een DAW-speler alleen op Rik van der Loop af, maar met een formidabele redding tikte hij de bal uit de hoek en wist hij een gelijkspel te voorkomen.(Gomes is er niks bij). Hierdoor is Gassel A1 nog ongeslagen en heeft het zes punten uit twee wedstrijden.