2007-2008

Gassel A1 - SCV '58 A1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel A1 - SCV '58 A1 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 22 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 0-2.

Gassel A1 verliest op eigen veld
  |  Auteur: Nord Strik (speler Gassel A1)  |

In de eerste paar minuten leek het alsof beide ploegen er meteen heel fel tegen zouden gaan, maar na een aantal minuten zakte het Gasselse elftal al ineen. Daardoor kwamen er gaten in de verdediging. Een speler van SCV '58 A1 kon zo doorlopen en scoorde zo wel knap de 0-1. De eerste helft was voor de Gasselnaren geen geslaagde helft. De tweede helft kwamen ze wel beter het veld op. Door veel inzet werden er toch enkele goede kansen gecreëerd, maar het mocht niet baten. Door een klein foutje in de verdediging was na zeventig minuten de 2-0 een feit. Toen was het al uitgekeken, Gassel A1 probeerde nog wel een doelpuntje te maken, maar steeds kwam men een pas of teenlengte tekort. De Gasselnaren hebben veel geknokt maar toch verloren.