2007-2008

Gassel E2 - Estria E3

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - Estria E3 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 01 maart 2008. De uitslag van de wedstrijd was 0-2.

Gassel E2 verliest thuis van Estria E3
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Gassel E2 werd vanaf het begin van de wedstrijd goed onder druk gezet door de tegenstander uit Escharen. Dit ondanks het windvoordeel van Gassel. Estria had het betere van het spel en was in de duels fanatieker dan Gassel. Toch ontstonden er weinig kansen mede door het uitstekende verdedigingswerk van Jarno Oppers en Wart Peeters. Ook Sjors Cuppen stond zijn mannetje in de goal en deed goed mee. Toch kwam tegenstander Estria tot scoren. In een persoonlijk duel met Jarno Oppers lukte het de tegenstander toch om met een fraaie trap de bal achter Sjors Cuppen te krijgen; 0-1. Hierna gingen de Gasselnaren op zoek naar de gelijkmaker maar dit had geen succes. De tegenstanders uit Escharen waren dichter bij de 0-2 maar het schot eindigde op de lat. Ruststand 0-1.

Na de rust gingen de Gasselnaren beter voetballen en verschenen ze meerder malen voor de goalie van Escharen maar het lukte niet om het doel te treffen. Estria bleef ook gevaarlijk en zij hadden nu het voordeel van de wind. Uit een vrije trap werd er nogmaals door Estria gescoord; hierbij verkeek Sjors zich helemaal op de bal wan hij ging ervan uit dat de bal langs zou gaan. Gassel bleef toch ook na de 0-2 goed voetballen maar Estria bleef gevaarlijk in de uitvallen De verdediging hield echter goed stand waardoor er niet meer werd gescoord en de eindstand was dan ook 0-2.

Mannen van de E2 jammer dat we veloren hebben maar het was een spannende en sportieve wedstrijd. Volgende week wacht de tegenstander uit Herpen en dan zullen we laten zien dat we niet voor niets bovenin meedoen in de competitie. Tot volgende week.