2007-2008

Gassel E2 - Heijen E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - Heijen E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 16 februari 2008. De uitslag van de wedstrijd was 1-0.

Goed spelend Gassel E2 verslaat Heijen E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Gassel begon de wedstrijd uitstekend. De tegenstander werd goed onder druk gezet. De kansen bleven echter uit en pas halverwege de 1e helft ontstonden er kansen. Jammer genoeg vielen hieruit geen doelpunten. Het dichtst bij een doelpunt was Djimon Reinen die jammer genoeg alleen de lat trof. Heijen beperkte zich tot een paar uitvallen maar door uitstekend verdedigingswerk van Jarno Oppers en Wart Peeters leverde dit geen gevaar op. De ruststand was 0-0 maar door het betere spel had Gassel wel een voorsprong verdiend.

Na de rust werd Heijen echter sterker en vooral in het begin van de 2e helft was het af en toe zeer gevaarlijk voor het Gasselse doel. Met name uit de corners ontstonden doelrijpe kansen omdat de bal zeer goed werd ingedraaid. Maar het geluk zat vandaag mee ook misschien omdat onze keeper Sjors Cuppen vandaag jarig was. In het tweede gedeelte van de tweede helft kreeg Gassel weer meer grip op het spel en verplaatste het spel zich meer en meer richting de goal van Heijen.

Na een minuut of vijftien was het dan toch eindelijk raak; uit een aanval kwam de bal via via terecht voor de voeten van Lars Wouters die uithaalde en doel trof. Gassel kreeg hierdoor vleugels en even later was het weer bijna raak maar de bal werd door een speler van Heijen met de hand tegengehouden. De scheidsrechter kon niet anders als een penalty toekennen. Pieter van Bommel nam plaats achter de bal, maar helaas zijn schot werd door de keeper gestopt. Het bleef hierna echter spannend maar het lukt Gassel toch om de drie punten in Gassel te houden.

Mannen van harte gefeliciteerd met jullie overwinning; het was een leuke en sportieve pot voetbal en jullie kunnen terugzien op een goed gespeelde wedstrijd. Tot volgende week.