2007-2008

Gassel E2 - Olympia '18 E5

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - Olympia '18 E5 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 15 maart 2008. De uitslag van de wedstrijd was 0-2.

Thuisverlies Gassel E2 tegen Olympia '18 E5
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Gassel begon goed aan de wedstrijd en nam gelijk het initiatief. Tot aan de goal van Olympia werd er goed gespeeld maar op de een of andere manier lukte het niet om de bal achter de keeper te krijgen. Olympia beperkte zich tor een paar uitvallen maar uit een van die uitvallen was het dan toch raak; 0-1. De spelers van Gasel gingen toen nog meer druk zetten maar het bleef tot een paar schoten die net voor langs gingen of op de paal belanden. De gelijkmaker hing in de lucht maar om de een of andere reden bleef die dan ook in de lucht hangen. Zelfs met steun van de verdedigers van Gassel lukte het niet om tot scoren te komen. Ruststand 0-1.

Na de rust gingen de Gasselnaren nog meer op jacht naar de gelijkmaker en dit schepte aan de andere kant ook weer kansen voor Olympia. Door goed verdedigingswerk van Jarno Oppers en Ward Peeters bleef het echter 0-1. Ook Sjors Cuppen bleek vandaag weer een betrouwbare sluitpost. Gassel had gedurende de gehele wedstrijd een duidelijk veldoverwicht maar goals bleven uit. Uit een uitval van Olympia werd toen ook nog de 0-2 gescoord en dit was tevens de eindstand.

Gelet op het veldoverwicht was het verlies niet verdiend maar om te winnen moet er toch gescoord worden en dat heeft Gassel vandaag nagelaten. Na drie winstpartijen op rij was de wedstrijd van vandaag de derde verliespartij op rij. Misschien zal het tij nu keren en kunnen we laatste wedstrijden omzetten in winstpartijen. Volgende week krijgen we een Engelse club op bezoek en spelen we een echte interland. De week daarna zijn we vrij en kunnen we ons goed voorbereiden op de laatste gedeelte van de competitie en pakken we nog een paar punten. Tot volgende week.