2007-2008

Gassel E2 - Vianen Vooruit E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - Vianen Vooruit E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 24 november 2007. De uitslag van de wedstrijd was 9-0.

Gassel E2 verpletterd Vianen Vooruit E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

De wedstrijd kwam moeizaam op gang en het duurde even voordat iedereen warm was. Na ongeveer tien minuten begon Gassel grip te krijgen op de tegenstander en werd deze op eigen helft goed vastgezet. Hierdoor ontstonden er kansen voor de thuisploeg. Gescoord werd er echter niet; Lars Wouters miste voor open goal en Djimon Reinen trof tot tweemaal toe de lat. Gassel E2 kwam toch op voorsprong al was het wel met behulp van de tegenstander; een schot van Lars werd door een tegenspeler van richting verandert en verdween zo in de goal; 1-0. Hierna werd Gassel wakker en was het Pieter van Bommel die de 2-0 op het scorebord zette. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust bleef Gassel goed druk houden op de tegenstander en was het wederom Pieter van Bommel die met een schot de keeper passeerde; 3-0. Vianen Vooruit probeerde wel om tot aanvallen te komen maar door goed storen van Gassel bleef het tot een paar uitvallen die geen gevaar opleverden voor de Gassselse goalie Sjors Cuppen. Hierna werd weer met behulp van de tegenstander gescoord; een voorzet van Djimon werd door een verdediger achter zijn eigen keeper gewerkt; 4-0. Gassel kreeg er zin in en toen braken de minuten van Pieter aan. Hij zag zijn uitstekend gespeelde wedstrijd beloond met een echte ouderwetse hattrick; eerst de 5-0 en later ook de 6-0 werd door hem tegen het net geschopt.

Ook hierna bleef Gassel kansen creëren, door goed overspel werden spelers in een vrije positie voor de keeper gebracht maar gescoord werd er echter niet. Djimon pakte ook deze wedstrijd zijn goaltje mee en zette de 7-0 op het scorebord. Ward Peeters zag ook zijn uitstekende wedstrijd worden beloond met een goaltje; 8-0. Hierna was het wederom Vianen Vooruit die met hun derde eigen doelpunt van de wedstrijd de eindstand brachten op 9-0.

Het was een sportieve wedstrijd waarbij Gassel, met af en toe goed voetbal, een mooie wedstrijd op de grasmat legde. Hopelijk wordt er volgende week wederom goed gevoetbald want dat zal nodig zijn. We spelen dan een inhaalwedstrijd tegen SC St Hubert E2 en zij staan tweede in de competitie. Hierna zit de competitie erop en kunnen we gaan genieten van de winterstop. Tot volgende week.