2007-2008

Gassel E2 - VIOS '38 E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - VIOS '38 E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 06 oktober 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-5.

Gassel E2 verliest thuis van VIOS '38 E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

De wedstrijd was in het begin een mooie gelijkopgaande strijd. Na ongeveer tien minuten werd VIOS '38 toch sterker; mede door meer inzet te tonen als Gassel. De 0-1 kon dan ook niet uitblijven. Gassel ging hierna op jacht naar de gelijkmaker maar zoals zo vaak scoort dan de tegenstander; ook dus in dit geval 0-2. Gassel bleef het wel proberen maar op de een of andere manier werd niet de inzet getoond zoals de laatste wedstrijden. VIOS '38 rook zijn kans en even later was het dan ook 0-3. De spelers van Gassel lieten een beetje de moed zakken maar na de aansluittreffer van Djimon Reinen leefde het team weer op en gingen ze er weer voor. Ruststand 1-3.

Na de rust had Gassel in het begin een veldoverwicht en ontstonden er ook kansen op de aansluittreffer. Het doel werd echter niet getroffen en zo bleef het lange tijd 1-3. VIOS '38 werd in het tweede gedeelte van de tweede helft toch weer sterker en door het aanvallende spel van Gassel ontstonden er kansen voor de bezoekers. VIOS '38 E2 ging goed met deze kansen en zij kregen wel de bal tegen het net. De 1-4 en 1-5 vielen dan ook vlak na elkaar en dit was dan ook tevens de eindstand van deze sportieve wedstrijd. Jammer maar helaas dat de reeks van winstpartijen niet voortgezet kon worden, maar volgende week tegen De Zwaluw E2 zullen we ons weer laten gelden en gaan we weer voor de drie punten.