2007-2008

Gassel E2 - Volkel E3

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E2 - Volkel E3 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 26 februari 2008. De uitslag van de wedstrijd was 4-2.

Gassel E2 sluit af met mooie thuiszege
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Gassel begon uitstekend aan de wedstrijd. De tegenstander werd goed onder druk gezet en de wedstrijd speelde zich grotendeels op de helft van de tegenstander af. Directe kansen bleven echter uit maar na ongeveer tien minuten was het dan toch raak. Djimon Reinen opende de score na een mooie assist van Pieter van Bommel; 1-0. Na deze treffer bleef Gassel goed doorgaan en werd er soms heel goed gespeeld. Na goed doorgaan van Djimon kwam Jochem Baltussen vrij voor de keeper en ronde hij heel goed af; 2-0. Gassel kwam daarna nog een keer goed weg toen een speler van Volkel in vrije positie de bal naast het doel schoot. De ruststand bleef dan ook 2-0.

Na de rust werd Volkel sterker en ontstonden er kansen om terug te komen in de wedstrijd. Het was echter Gassel dat wederom scoorde. Na goed doorgaan van Lars Wouters kreeg hij de kan om te schieten en met een mooi schot in de verre hoek scoorde hij de 3-0. Hierna ging Gassel wat minder geconcentreerd spelen waardoor Volkel beter in de wedstrijd kwam. De verdediging liet wat gaten vallen; hierdoor kreeg Volkel de mogelijkheid om te scoren. Het werd dan ook 3-1 en zelfs 3-2. Het begon een beetje op de wedstrijd van afgelopen week te lijken; Gassel gaf toen ook een voorsprong van 3-1 uit handen en werd er toen verloren met 3-4 van VCA.

Na de 3-2 gingen de spelers van Gassel toch beter voetballen en werd er weer goed strijd geleverd. Na een overtreding op Djimon kreeg Gassel een vrije trap te nemen en hieruit schoot Jarno Oppers de 4-2 binnen. Hierna werd de wedstrijd goed en netjes uitgespeeld en kon de competitie met een overwinning afgesloten worden. Mannen van harte gefeliciteerd met deze overwinning; het was een leuke en sportieve wedstrijd en een mooie afsluiting.

Namens Frans en mij wil ik alle spelers van de E2 bedanken voor hun inzet van het afgelopen seizoen. Verder wil ik alle ouders bedanken voor het rijden en de belangstelling tijdens de wedstrijden. Ook mogen we natuurlijk onze scheidsrechter niet vergeten, dus Peter hartelijk dank voor het fluiten van de wedstrijden. Het enig wat rest is nog het toernooi in St Hubert op 17 mei 2008 en de talentendag op 25 mei 2008.