2007-2008

Heijen E2 - Gassel E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Heijen E2 - Gassel E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 15 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-4.

Gassel E2 wint uit tegen Heijen E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

Het was de eerste uitwedstrijd van de competitie van de E2 van VV Gassel. De vooruitzichten waren goed; zonnetje en gelet op de vorige uitslagen van Heijen maakten we zeker een kans. Heijen won de tos en hadden de aftrap. Het was vanaf het begin een gelijkopgaande wedstrijd waarbij Heijen fysiek wat sterker was. Er ontstonden dan ook aan beide zijden kansen maar doelpunten bleven uit. Het was Gassel E2 die toch de score opende; na een mooie aanval was het Jochem Baltussen die de 0-1 aantekende. Tot de rust bleef het spannend en hingen zowel de gelijkmaker als de 0-2 in de lucht maar het bleef bij de 0-1. Direct na de rust was het weer Gassel die de scoorde en de voorsprong uitbreide naar 0-2. Ditmaal kwam de goal van de voet van Djimon Reinen. Heijen werd hierna sterker en kreeg diverse kanssen om de 1-2 te scoren. Gassel bleef echter gevaarlijk en via counters ontstonden er diverse kanssen op de 0-3. Het was echter Heijen dat scoorde; uit een vrije trap werd de 1-2 gescoord.

Er ontstond hierna een felle maar zeer sportieve wedstrijd waarbij aan beide zijde weer kanssen ontstonden, maar het was wederom Gassel die scoorde. Deze keer was het Lars Wouters die doel trof; 1-3. Heijen bleef echter gevaarlijk en met veel inzet van Gasselse zijde bleef de aansluittreffer uit en werd zelfs de voorsprong uitgebreid naar 1-4. Het was opnieuw Djimon Reinen die scoorde; zijn tweede van deze dag. Vlak daarna floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd. Het was wel vroeg op vanmorgen, maar blij en voldaan verlieten de spelers en de leiders van de E2 van Gassel het veld en konden we huiswaarts keren met een 4-1 overwinning. De eerste overwinning van de competitie maar hopelijk niet de laatste. Spelers van de E2 bedankt voor de inzet en de leuke, spannende en sportieve wedstrijd en tot volgende week want dan staat de volgende tegenstander (Siol E2) alweer klaar maar ditmaal lekker thuis.