2007-2008

Milsbeek E2 - Gassel E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Milsbeek E2 - Gassel E2 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 17 november 2007. De uitslag van de wedstrijd was 1-5.

Gassel E2 wint uitduel tegen Milsbeek E2
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E2)  |

In het begin van de wedstrijd moest iedereen een beetje warm en wakker worden. Het was een gelijkopgaande strijd waarbij er over en weer kansen ontstonden. VV Gassel werd gedurende de eerste helft toch wat sterker en kreeg via Djimon Reinen toch een aantal kansen om de score te openen. Een doelpunt bleef echter uit zodat de stand bij de rust 0-0 was. Na het fluitsignaal voor de tweede helft werd door VV Gassel gelijk de aanval gezocht en na een paar minuten was het Jochem Baltussen die voor Gassel de score opende; 0-1. Milsbeek bleef echter wel gevaarlijk maar Jarno Oppers en Ward Peeters hielden goed stand en kregen zelfs af en toe de mogelijkheid om zelf mee naar voren te gaan. Dit leidde dan ook tot de 0-2; ditmaal gescoord door Ward Peeters. Ook Jarno Oppers profiteerde van de mogelijkheden die geboden werden en hij zorgde dan ook voor de 0-3.

Gassel E2 ging steeds beter voetballen en bleef Milsbeek E2 goed onder druk houden. Milsbeek beperkte zich tot verdedigen en af en toe een counter. Het waren echter toch weer de Gasselnaren die scoorden; 0-4. Het was wederom Jochem Baltussen die de tweede voor deze dag aantekende. Milsbeek redde de eer door met een counter de 1-4 binnen te trappen. Gassel E2 bleef hierna echter goed doorgaan en met af en toe goed voetbal waarbij goed werd overgespeeld werd ook nog de 1-5 binnen geschoten. Ditmaal was de eer aan Djimon Reinen. Jammer van de tegentreffer, maar VV Gassel kan terugzien op een heel goed gespeelde en sportieve wedstrijd waarin veel inzet werd getoond. De drie punten gingen dan ook verdiend mee naar huis. Jongens allemaal goed gedaan, complimenten.