2007-2008

Sambeek A1 - Gassel A1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Sambeek A1 - Gassel A1 uit het seizoen 2007-2008 welke is gespeeld op zaterdag 15 september 2007. De uitslag van de wedstrijd was 2-2.

Gassel A1 pakt punt tegen Sambeek A1
  |  Auteur: Jeroen van der Heijden (speler Gassel A1)  |

Gassel A1 begon sterk aan de wedstrijd met in de eerste helft een mooi doelpunt van Paul Cornelissen, 0-1. Maar niet veel later kreeg Sambeek een penalty door een aangeschoten handsbal. Onze keeper Rik van der Loop zat er dichtbij maar kwam net te kort om de penalty te keren. Verder verliep de eerste helft aardig. De tegenstander kreeg veel kansen op doelpunten maar door de top reflexen van onze keeper kwamen ze niet verder dan dat ene doelpunt. In de tweede helft waren we beter en hadden we veel balbezit en goede kansen. Een schot van Nord Strik en een kopbal van Paul Cornelissen. Toen Nord een elleboog in z'n buik kreeg en een vuist op zijn neus was het even benauwd voor hem. Verzorger Coen van de Broek reageerde alert en sprintte het veld op om Nord te hulp te schieten. Later kwam John Hendriks er goed achteraan met de inhaler voor zijn astma. Toen de scheidsrechter mond op mond beademing wou gaan geven stond Nord weer goed op om verder te voetballen.

Toen de 2-1 ingeschoten werd door Sambeek was het rustig op de bank langs het veld en op het veld, behalve John die moest zijn team even een hart onder de riem steken en ze aanmoedigen nog even door te gaan. Met nog 10 minuten op de klok ging Gassel A1 nog harder knokken om in ieder geval één punt mee naar Gassel te nemen. Rik was het niet helemaal eens met de beslissing van de scheidsrechter en wou dat even laten weten. Dat viel niet helemaal in goede aarde bij de scheidsrechter en deze gaf Rik een gele kaart. En toen zes minuten voor het einde van de wedstrijd kwam het belangrijkste doelpunt van de wedstrijd dan van de voet van Paul Cornelissen. Wat een opluchting.