2008-2009

Gassel E1 - De Zwaluw E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - De Zwaluw E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 25 oktober 2008. De uitslag van de wedstrijd was 3-0.

Mooie thuiszege Gassel E1 op De Zwaluw E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

De verwachtingen waren groot voor deze wedstrijd. Gassel stond namelijk twee punten onder de tegenstander op de vierde plaats in de competitie. De eerste minuten waren duidelijk voor de tegenstander uit Oeffelt die met goed voetbal diverse malen dreigend voor de goal van Gassel verscheen. De spelers van Gassel liepen achter de tegenstander aan en kregen geen grip op de wedstrijd. Na ongeveer tien minuten spelen werd het spel van Gassel beter en werd er met meer inzet gespeeld. Hierdoor ontstonden er kansen maar helaas kwam Gassel niet tot scoren. De tegenstander uit Oeffelt verloor meer en meer de grip op de wedstrijd en na goed doorgaan van Pieter van Bommel op links scoorde Djimon Reinen met zijn zwakke rechtse been de 1-0. De verwachting was dat Oeffelt nu vol op de aanval zou gaan spelen maar dit was niet het geval. Het was juist Gassel dat goed door bleef gaan en in de twintigste minuut was het wederom raak. Ditmaal was het Pieter van Bommel die met een mooi afstandschot de 2-0 op het scorebord zette. Tot de rust gebeurde er verder weinig meer en werd de eerste helft rustig uitgespeeld.

In de tweede helft verliep de wedstrijd ongeveer zoals in de eerste helft. Gassel die met veel inzet de aanval koos en Oeffelt die het toch bleef proberen met goed voetbal om tot scoren te komen. Helaas mocht dit niet baten en mede door het goede verdedigingswerk van Jarno Oppers en Ward Peeters en de altijd betrouwbare sluitpost Sjors Cuppen. Na vijftien minuten in de tweede helft was het wederom raak. Na goed doorgaan van Jochem Baltussen op rechts scoorde Djimon Reinen zijn tweede treffer voor deze dag; 3-0. Het spel golfde hierna op en neer en kregen Ward Peeters, Sjors Cuppen, Lars Wouters en Casper van Swam nog kansen om tot scoren te komen. Helaas werd het doel niet getroffen. De eindstand was dan ook 3-0.

Mannen van de E1; goed gespeeld met veel inzet en proficiat met de overwinning. Goed gespeeld en wederom de "nul" gehouden. Hartstikke goed. Volgende week wacht de tegenstander uit Sint-Anthonis en dan zullen we laten zien dat we toch we terecht bovenin staan in de competitie en nemen we de drie punten mee naar Gassel. Tot volgende week.