2008-2009

Gassel E1 - De Zwaluw E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - De Zwaluw E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 28 februari 2009. De uitslag van de wedstrijd was 2-6.

Gassel E1 verliest thuis van De Zwaluw E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

De verwachtingen waren groot voor deze wedstrijd. Eindelijk konden de spelers weer eens laten zien dat de lange winterstop geen invloed had gehad op een hun fanatieke spel van het najaarsseizoen. De wedstrijd begon gelijk op waarbij er over en weer kansen ontstonden, maar het doel werd helaas niet getroffen. De Zwaluw kreeg na verloop van tijd toch het betere van de wedstrijd; de spelers van Gassel waren niet geheel bij de les. De tegenstander profiteerde hiervan en kreeg de betere kansen. Toch was het Gassel dat de score opende. Na goed doorgaan kwam Djimon Reinen vrij voor de keeper en deze werd met een onhoudbaar schot gepasseerd; 1-0. In plaats van goed door te gaan zwakte Gassel af en De Zwaluw nam het initiatief. Enkele minuten na de 1-0 lag de 1-1 in het Gasselse doel. De Zwaluw werd nu nog sterker en door een betere inzet werd het voor de rust zelfs nog 1-2.

In de rust iedereen weer op hun plek gezet en even wakker geschud. Na de rust begon Gassel weer beter te voetballen en werd met combinatievoetbal de verdediging van de tegenstander uitgespeeld. De kansen die hierdoor ontstonden werden jammer genoeg niet verzilverd. Uit een kluts voor het doel van De Zwaluw kwam de bal voor de voeten van Lars Wouters en deze bracht de stand weer op gelijke hoogte; 2-2. Hierna kreeg De Zwaluw de overmacht en na de 2-3 werd er ook nog via een handbal een penalty veroorzaakt. De speler van De Zwaluw schoot de bal op voortreffelijke wijze binnen en keeper Sjors Cuppen had het nakijken; 2-4. Hierna werd het ook nog 2-5 en 2-6.

Mannen van de E1; dit was echt zo'n wedstrijd om snel te vergeten en hopelijk zien we volgende week een stukje meer inzet en gaan we met z'n allen proberen om de drie punten in Gassel te houden. Tot volgende week.