2008-2009

Gassel E1 - HBV E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - HBV E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 06 september 2008. De uitslag van de wedstrijd was 2-2.

Gassel E1 start competitie met gelijkspel
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

De eerste wedstrijd van het seizoen; altijd weer spannend want hoe is het met de spelers, hun conditie etc. Het begin van de wedstrijd was HBV sterker en waren de spelers van Gassel nog een beetje op zoek naar hun plekkie en het ritme. Na ongeveer tien minuten spelen kwam Gassel beter in de wedstrijd en werd het mooie gelijkopgaande strijd tussen de twee teams. Toch was het Gassel dat de scoorde opende; na goed doorgaan en met een geplaatst schot zette Jochum Baltussen Gassel op 1-0. Hierna ging de strijd onvermoeibaar door en ontstonden er over en weer kansen maar het doel werd niet getroffen. Na een afgeslagen aanval van HBV kwam de bal weer voor de voeten van een speler van HBV die met een prachtig afstandschot de bal precies in de kruising plaatste. De keeper van Gassel, Sjors Cuppen zat er nog wel aan maar het mocht niet baten; 1-1. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust bleven de teams aan elkaar gewaagd en bleven er aan beide zijden kansen om op voorsprong te komen maar de verdedigingen stonden goed opgesteld en ook de keepers waren goed op dreef. Ook werd door HBV nog tweemaal de paal getroffen. Na niet goed verdedigend werk van Gassel was het HBV die op voorsprong kwam; 1-2. Dit was voor Gassel het teken om nog even een tandje bij te zetten en na goed doorgaan van Ward Peeters plaatste hij de bal met een mooi schot achter de keeper van HBV; 2-2. Na de 2-2 werd er door Gassel nog wel getracht om de drie punten in Gassel te houden maar helaas bleef de derde treffer uit. De eindstand was dan ook 2-2 en gezien het verloop van de wedstrijd was dit een terechte uitslag.

We kunnen terug zien op een uitstekende 1e wedstrijd van Gassel E1 met goed voetbal en een zeer goede inzet. Volgende week volgt onze eerste uitwedstrijd tegen SC st Hubert E1. Dit is een lastige tegenstander maar we gaan gewoon onze uiterste best doen. Ik hoop dan ook op een spannende en sportieve wedstrijd waarbij we de punten mee naar Gassel kunnen nemen.