2008-2009

Gassel E1 - Olympia '18 E4

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - Olympia '18 E4 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 20 september 2008. De uitslag van de wedstrijd was 4-0.

Gassel E1 boekt eerste overwinning
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Gassel begon goed aan de wedstrijd en nam gelijk het initiatief. Er werd met veel inzet gespeeld en na drie minuten was het dan ook Gassel dat de score opende. Na goed doorgaan kwam de bal bij Pieter van Bommel die niet aarzelde en de bal achter de goalie van Olympia schoot; 1-0. Gassel ging hierna goed door en bleef de tegenstander onder druk houden. De tegenstander beperkte zich tot het counteren en door een misverstand tussen Jarno Oppers en Sjors Cuppen werd het dan ook bijna 1-1 maar gelukkig ging de bal voorlangs. Na ongeveer tien minuten was het weer Gassel dat doel trof. Ditmaal was het Djimon Reinen die doel trof; 2-0. Tot aan de rust gofde het spel wat op en neer en ontstonden er aan beide zijde kansen maar het doel werd niet getroffen.

Na wat aanwijzingen in de rust begon Gassel goed aan de tweede helft. Bij vlagen werd er goed overgespeeld en ontstonden er mooie combinaties. Helaas resulteerde dat niet altijd in een doelpunt. Doordat Olympia meer op de aanval ging spelen ontstond er voorin ruimte en hier werd dankbaar gebruik van gemaakt door Gassel. Het was wederom Djimon Reinen die het doel trof; 3-0. Olympia probeerde hierna nog wel om tot scoren te komen maar hun inzet werd helaas niet beloond. Dit was natuurlijk mede te danken aan het goede verdedigende werk van Jarno Oppers en Ward Peeters. Deze laatste had het geluk vandaag ook niet mee want hij trof na een corner helaas de paal. Het lukte Gassel nog wel om de score te vergroten naar 4-0. Ook ditmaal was het Djimon Reinen die met zijn derde doelpunt van deze morgen de 4-0 aantekende. Dit was tevens de eindstand.

Het was een verdiende overwinning vandaag; de eerste van dit seizoen. De spelers hebben met veel inzet gespeeld en zoals al eerder vermeld werd er ook bij vlagen goed overgespeeld met hier en daar zelfs leuke combinaties. Al met al kunnen we terugkijken op een leuke en sportieve wedstrijd waarbij de punten in Gassel bleven. Tot volgende week.