2008-2009

Gassel E1 - Vianen Vooruit E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - Vianen Vooruit E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 07 maart 2009. De uitslag van de wedstrijd was 0-1.

Onnodige thuisnederlaag Gassel E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Na de matige eerste wedstrijd van afgelopen week tegen De Zwaluw hadden de spelers van de E1 nog wat goed te maken en dat was mogelijk tegen de tegenstander uit Vianen. Bij aanvang van de wedstrijd leek het er ook op dat de spelers van Gassel voor de overwinning gingen, maar gedurende de 1e helft werd het spel van Gassel zwakker en kon de tegenstander uit Vianen hiervan profiteren. Er werden wel wat kansen gecreëerd, maar het doel werd helaas niet getroffen. De tegenstander uit Vianen wist het doel wel te treffen en halverwege de 1e helft keek Gassel tegen een 0-1 achterstand aan. Je zou nu verwachten dat Gassel voluit zou gaan, maar helaas ook deze dag was bij een aantal spelers de beleving ver te zoeken. De 1-1 was echter zeer dichtbij, maar helaas werd de lat getroffen.

In de rust werden de spelers op hun zwakke maar ook op hun sterke punten gewezen in de hoop dat ze het op zouden pakken. Na de aftrap was het Vianen die gelijk weer de bal veroverde en een aanval opzette, maar hier kwam gelukkig geen doelpunt uit voort. De verdedigers van Gassel, Jaron Oppers en Ward Peeters hadden hun handen vol en hielden goed stand. Gassel kwam niet verder als een paar uitvallen en dan werd het toch gevaarlijk voor het doel van Vianen, mnaar helaas de bal wilde maar niet in het doel. Aan de andere kant kwam Gassel ook een paar keer goed weg ook dankzij een aantal goede reddingen van Sjors Cuppen. Helaas moest tijdens deze wedstrijd Pieter van Bommel het veld geblesseerd verlaten en had ook Ward Peeters last van een blessure.

Mannen van de E1; wederom een wedstrijd om snel te vergeten, we hebben met vlagen goed gespeeld waaruit blijkt dat we zeker kunnen voetballen, maar dan moeten we het ook met z'n doen en meer inzet tonen. Op naar de volgende wedstrijd, uit tegen Beers, en daar gaan we gewoon de drie punten pakken. Tot volgende week.