2008-2009

Heijen E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Heijen E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 04 oktober 2008. De uitslag van de wedstrijd was 1-10.

Gassel E1 wint met dubbele cijfers
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Het was deze keer vroeg op want de wedstrijd begon om 09.00 uur. Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en was het uitstekend voetbalweer. De verwachtingen waren hoog gezien de resultaten van Heijen, maar het blijft natuurlijk altijd maar weer afwachten of het inderdaad ook weer loopt zoals gehoopt. Gassel begon sterk aan de wedstrijd en zocht meteen de aanval. Kansen werden gecreëerd maar helaas kwamen we niet tot scoren. Na ongeveer 10 minuten was het dan toch raak uit een aanval opende Djimon Reinen de score; 0-1. Heijen bleef echter wel gevaarlijk, maar de verdediging stond ook vandaag weer zijn mannetje in de personen van Jarno Oppers, Ward Peeters en onze betrouwbare keeper Sjors Cuppen. Gassel bleef echter goed doorgaan en even later was het wederom Djimon Reinen die zijn tweede treffer scoorde; 0-2. Gassel werd na deze treffer sterker en had het betere van het spel. Goed overspelen en mooie combinaties zorgen voor gevaar voor het doel van Heijen maar helaas stond het vizier niet altijd zuiver met als resultaat dat tot driemaal de paal werd getroffen. Nog voor de rust was het wederom Djimon Reinen die doel trof en dus met een rasechte hattrick de 0-3 op het scorebord zette.

Na de rust ging Gassel door met het jagen op de bal waardoor de tegenstander steken liet vallen en er dus weer kansen ontstonden voor Gassel. Na een mooie combinatie was het deze keer Lars Wouters die doel trof en de stand op 0-4 zette. Heijen probeerde het nog wel maar vlak na de 0-4 was het weer Djimon Reinen die voor de 0-5 zorgde. De tegenstand was toen gebroken en Gassel ging door met de jacht op doelpunten. Door goed doorzetten het vastzetten van de tegenstander op de eigen helft ontstonden er voortdurend kansen. De keeper van Heijen deed zijn uiterste best en hield verschillende ballen tegen maar er was geen houden aan. Na de 0-5 was het wederom Lars Wouters die de 0-6 scoorde waarna Jochem Baltussen de 0-7 voor zijn rekening nam. Ook werd de sterkte van het doel meerdere malen door de spelers van Gassel getest door het plaatsen van de bal op de paal. Na de 0-7 scoorde Djimon Reinen ook nog de 0-8 en de 0-9 waardoor zijn totaal vandaag op zes doelpunten kwam. Heijen bleef het echter wel proberen en door onoplettendheid van Gassel scoorde Heijen toch nog 1-9. Op het einde zorgde Pieter van Bommel ook nog eens voor de 1-10 en dit was tevens de eindstand.

Gezien het wedstrijdverloop was het een verdiende zege voor Gassel dat het betere van het spel had en door goede combinaties diverse kansen kreeg en ook benutte. Kortom de verwachtingen waren hoog gespannen en maar gelukkig ook uitgekomen. Zijn we dus niet voor niets zo vroeg opgestaan. Mannen van de E1 hartelijk gefeliciteerd met de overwinning en nu hebben we twee weken rust. Na de rustperiode krijgen we De Zwaluw (Oeffelt) op bezoek en ook zij maken een uitstekend seizoen door dus dit kan een leuke en spannende wedstrijd worden. Allemaal alvast een prettige vakantie toegewenst en tot over twee weken.