2008-2009

SC st Hubert E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd SC st Hubert E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 13 september 2008. De uitslag van de wedstrijd was 3-1.

Gassel E1 verliest van SC st Hubert E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Gassel vanaf het begin van de wedstrijd goed onder druk gezet door de thuisploeg. SC st Hubert E1 had het betere van het spel en was in de duels fanatieker als Gassel. Dit resulteerde dan ook al na ongeveer vijf minuten in een doelpunt voor SC st Hubert. Uit een corner bleef de bal voor het doel van Gassel hangen en op de een of andere manier wilde de bal ook niet weg. Uiteindelijk viel hij dan ook voor een voet van een speler van SC st Hubert die de bal achter de keeper werkte; 1-0. Na de aftrap was het echter weer SC st Hubert die sterker en alerter reageerde en de meeste persoonlijke duels winnend afsloot. Op de een of andere manier waren de Gasselnaren niet helemaal bij de les. Er waren wel een paar uitbraken van Gasselse kant maar het merendeel van de 1e helft werd gespeeld op de helft van Gassel. De verdedigers Jarno Oppers en Ward Peeters deden wat ze konden maar na ongeveer een kwartier spelen was het weer SC st Hubert dat doel trof; 2-0. Dit was dan ook de ruststand.

Na de rust kreeg Gassel meer grip op het spel en werden er ook kansen gecreëerd. Helaas werd het doel niet getroffen. Pieter van Bommel was goed op dreef en regelmatig gingen Jochem Baltussen en Lars Wouters langs de zijlijn richting doel. Dit resulteerde in een kans voor open goal maar helaas kwam Casper van Swam een aantal stappen tekort om de bal in het doel te trappen. SC st Hubert was daarentegen wel succesvol in de afronding en zorgde dan ook voor de 3-0. Gassel bleef echter wel op zoek naar het doelpunt maar helaas het wilde maar niet lukken. Ook door het goede keeperswerk van de Sint-Hubertse doelman. Vijf minuten voor het einde was het dan toch raak. Na een aanval van Gassel werd de bal hoog weggewerkt. Met enig geluk plaatste Djimon Reinen zijn hoofd tegen de bal en met een boogje verdween deze over de keeper in het doel van SC st Hubert; 1-3. Gassel wisselde toen nog wel van keeper en ging Sjors Cuppen het veld in maar ook dit mocht niet meer baten. De eindstand was dan ook 3-1.

Mannen van de E1 jammer dat we veloren hebben maar St Hubert heeft verdiend gewonnen. Zij waren in de duels sterker en fanatieker op de bal. Ondanks het verlies hebben we toch een lekkere pot gevoetbald en bleef het uiterst sportief. Volgende week wacht de tegenstander uit Boxmeer en dan zullen we laten zien dat we toch wel kunnen voetbal en blijven de drie punten in Gassel. Tot volgende week.