2008-2009

SC st Hubert E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd SC st Hubert E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op woensdag 01 april 2009. De uitslag van de wedstrijd was 1-1.

Mooi inhaalresultaat Gassel E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Gezien de stand, St. Hubert draait namelijk in de top mee, gingen we met een onzeker gevoel naar St Hubert. Maar na enkele minuten steeg het zelfvertrouwen en werd St Hubert aardig onder druk gezet door Gassel. We hadden zelfs het betere van het spel. St. Hubert moest alle zeilen bijzetten om een treffer te voorkomen. Na ongeveer tien minuten was er een afstandschot van Djimon Reinen van VV Gassel dat over de keeper van St Hubert ging maar helaas werd alleen de lat getroffen. Dit deed de spelers goed en na ongeveer vijftien minuten was het dan toch raak. St. Hubert kon de bal niet goed weg krijgen voor hun goal en hier profiteerde Djimon van en schoot de bal achter de keeper; 0-1. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust ging St Hubert op jacht naar de gelijkmaker en kwam de verdediging van Gassel aardig onder druk maar de verdedigers en de keeper van Gassel stonden hun mannetje en de gelijkmaker bleef uit. St Hubert had nu het veldoverwicht en via uitvallen probeerde Gassel om de 0-2 te scoren. Helaas lukte dit maar niet. Bij een van de aanvallen van St Hubert was er een misverstand tussen de keeper en een verdediger van Gassel waardoor de bal voor de voeten van een speler van St Hubert kwam en deze kon op eenvoudige wijze de gelijkmaker scoren. Jammer. De rest van de wedstrijd ging het spel over en weer en hadden beide teams nog enkele kansen op een goal maar meer zat er vandaag niet in. Eindstand 1-1.

Gezien het wedstrijdverloop een terechte eindstand en het eerste punt voor Gassel E1 is binnen. Hopelijk is het zelfvertrouwen en de inzet nu weer terug en pakken we in de komende wedstrijden nog meer punten. We kunnen in ieder geval terugzien op een goed gespeelde wedstrijd. Dit was het weer voor deze keer; tot zaterdag.