2008-2009

SIOL E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd SIOL E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2008-2009 welke is gespeeld op zaterdag 27 september 2008. De uitslag van de wedstrijd was 0-4.

Gassel E1 wint uitduel tegen SIOL E1
  |  Auteur: Mathieu Reinen (trainer/leider Gassel E1)  |

Deze keer een beperkt verslag omdat ik niet de gehele wedstrijd aanwezig was. Vanaf de tweede helft heb ik de wedstrijd gezien dus begint het verslag vanaf hier.

De tweede helft was net bezig toen ik arriveerde en de stand was toen al 0-2 voor Gassel door doelpunten van Pieter van Bommel en Djimon Reinen. De eerste helft was het spel van Gassel tam en dit zette zich voort in de tweede helft. De spelers leken vermoeid en het fanatieke van de vorige wedstrijd was ver te zoeken. Desondanks stonden ze nog voor en mede door het goed verdedigingswerk van Jarno Oppers en Ward Peeters bleef het tegendoelpunt uit. Gassel beperkte zich tot uitvallen en uit een van de uitvallen was het wederom raak. Een afvallende bal werd door Pieter van Bommel opgepakt en met een afstandschot verschalkte hij de doelman van SIOL; 0-3.

Het veldoverwicht bleef na dit doelpunt toch bij SIOL maar helaas voor hen en gelukkig voor ons werd het doel niet getroffen. Na weer een afgeslagen aanval van SIOL werd door Sjors Cuppen de bal weer in het spel gebracht een uit de aanval die hieruit ontstond scoorde Gassel de 0-4. Eerst was het Djimon Reinen die de paal trof en voor de goed opgestelde Jochem Baltussen was het een kwestie van de bal tegen de voet en scoren. Dit was tevens ook de eindstand.

Gezien het wedstrijdverloop was het Gassel dat zijn kansen beter benutte maar Siol was fanatieker en had het merendeel van de wedstrijd het betere van het spel en had zeker ook een doelpunt verdiend. Mannen van de E1 gelukkig hebben we gewonnen en daar draait het toch om en zijn de drie punten weer binnen. Volgende week gaan we op bezoek bij Heijen E1 en dit wordt weer een vroegertje; aanvang 09.00 uur. Hopelijk zijn we dan allemaal wakker, gaan we onze uiterste best doen om ook hier de drie punten mee naar Gassel te nemen. Tot volgende week.