2009-2010

Gassel E1 - DAW E5

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - DAW E5 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 06 maart 2010. De uitslag van de wedstrijd was 5-2.

Prima competitiestart Gassel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Eindelijk de 1e wedstrijd van 2010, thuis tegen DAW E5. Vanaf het begin is al duidelijk dat Gassel beter is dan het team uit Schaijk, maar het duurt tot de 15e minuut voordat er door Gassel wordt gescoord. Het is Rens Rooijackers die de 1-0 binnentikt uit een goed opgezette aanval samen met Rivalino Rumpza. Enkele minuten later is het weer raak, ditmaal is het Rivalino die scoort, nadat hij eerst op de paal schiet weet hij de terugspringende bal binnen te tikken. Nog net voor rust is het opnieuw Rivalino die weer weet te scoren.

Na rust is het na twee minuten weer Gassel dat scoort. Uit een vloeiende aanval is het Rens die zijn 2e scoort.cDaarna laat Gassel de touwtjes wat vieren en is het zowaar DAW dat tegen weet te scoren. Omdat Don van de Wiel zich nadrukkelijk op de aanval focust krijgt Gassel volop kansen, maar weet helaas deze niet te benutten. Ook DAW krijgt nog enkele kansen, maar goed keeperswerk van Cas van Houtum voorkomt vooralsnog een 2e tegentreffer. Na 15 minuten in de 2e helft dan toch weer Rivalino die zijn 3e van deze ochtend scoort uit een rommellige situatie voor het doel van DAW. Daarna laat verdedigend Gassel nog wat steekjes vallen en laat DAW nog een keer scoren, wat een eindstand betekent van 5-2. In ieder geval een goed begin van 2010, houden zo.