2009-2010

Gassel E1 - DSV E3

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - DSV E3 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 21 november 2009. De uitslag van de wedstrijd was 3-3.

Prima resultaat voor Gassel E2
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Vandaag weer een zware opgaaf tegen de nummer 2 van de ranglijst. Voor de leider een beladen duel tegen zijn oude club, waarvan de leiders oud-ploeggenoten. Onder een heerlijk najaarszonnetje begonnen de gasten uit st. Tunnis beter en fanatieker dan Gassel, wat in de 7e minuut een 0-1 achterstand opleverde, maar daarna werden de Gasselnaren wakker en besefte men dat men niet hoefde te verliezen ondanks de stand op de ranglijst. Gassel trok fel van leer wat in de 15e minuut de verdiende gelijkmaker opleverde, het was Rens Rooyackers die de bal goed meenam en beheerst langs de keeper punterde. Nog geen twee minuten later was het opnieuw Rens Rooyackers die van Anouk van Thiel een voorzet op maat als een echte spits intikte 2-1. Een geschrokken DSV deed er toch nog een schepje bovenop wat in de 20e minuut de gelijkmaker betekende. Een voorzet van links werd verkeerd geraakt, maar keeper Rivalino Rumpza liet de bal zomaar het doel inrollen.

Na rust probeerde DSV door goed combinatievoetbal de Gasselse defensie te slechten, maar Marieke van Bommel, Don van de Wiel en Chris Josemanders hielden lang stand. Het was zelfs Gassel wat de beste kansen kreeg op 3-2, maar Anouk van Thiel en Rens Rooyackers misten een aantal keren als ze alleen op de keeper afgingen. In de 15e minuut dan helaas toch de voorsprong weer voor DSV, een hard schot was onhoudbaar voor Rivalino. Gassel liet het hier niet bij zitten en bleef kansen creëren, vlak voor tijd de verdiende gelijkmaker. Het is Cas van Houtum die een mooie solo afrond met een droge knal in de rechter bovenhoek. Eindstand 3–3, een puike prestatie, met dank aan Anouk die ons kwam versterken.