2009-2010

Gassel E1 - Hapse Boys E2

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - Hapse Boys E2 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 08 mei 2010. De uitslag van de wedstrijd was 7-3.

Gassel E1 sluit af met ruime zege
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Vandaag de laatste wedstrijd tegen Haps, aangezien Haps nog geen punt heeft behaalt kon er flink aan het doelsaldo worden gewerkt. Vanaf de aftrap door Haps werd de bal meteen onderschept door Gassel en kon Cas van Houtum meteen de 1-0 binnentikken. Vanaf het begin is duidelijk dat Gassel de betere ploeg is en door zeer goed combinatie voetbal word er flink gescoord. In de 7e minuut word het 2-0 door een mooie schuiver van Koen Ariëns, die van achter uit de bal op maat mee krijgt van Marieke van Bommel en beheerst scoort. In de 10e minuut de mooiste aanval van Gassel, het is Cas die in het midden de bal krijgt aangespeelt door Don van de Wiel. Cas passt naar Koen die op rechts de bal meteen breed voorlegd op Rens Rooyackers die beheerst de 3-0 aantekent. In de 11e minuut weet Haps toch iets terug te doen en via een counter wordt het 3-1. Na 20 minuten wordt het 4-1, vanuit een corner op links draait Koen de bal, nog licht aangeraakt door een Hapse verdediger, in één keer binnen. 4 minuten later is het weer Koen die scoort, uit een assist van Cas, kan Koen de hoek uitzoeken en schiet hem beheerst in de lange hoek. Na de aftrap van Haps is het meteen weer raak en is het Cas die die de 6-1 aantekent. Deze 1e helft was de beste die Gassel E1 dit seizoen heeft gespeeld, er werd veel direkt gespeeld en de passes waren op maat en de juiste snelheid.

De 2e helft was helaas een stuk minder, de concentratie was totaal verdwenen en er werd maar wat aangemodderd, iedereen liep met de bal en passes kwamen niet meer aan. Hierdoor wist Haps zelfs 2 keer te scoren, in de 4e en 8e minuut werd Gassel mooi op zijn nummer gezet door snelle counters van Haps. Marieke, keeper in de 2e helft werd flink in de steek gelaten door haar verdedigers. In de 13e minuut dan toch nog Gassel dat scoort en de einstand op 7-3 brengt, het is Cas die een solo via rechts schiet maar de bal tegen de lat terug het veld in ziet springen, maar het is goaltjesdief Rens die de bal toch binnen weet te tikken. Al met al een verdiende overwinning en een mooie afsluiting van de voorjaarscompetitie die helaas achter de Dames net geen periodetitel oplevert.

Bedankt voor jullie inzet en volgend jaar veel succes en plezier in de D van Gassel. Nog het toernooi in St. Hubert op 22 mei en de afsluiting op 29 mei, en dan ben ik mooi van jullie af (grapje).